איצטדיון סמי עופר (צילום: מיכה בריקמן)
איצטדיון סמי עופר (צילום: מיכה בריקמן)

אחרי המוזיאון: עכשיו תור חנות המרצ'נדייז של מכבי

מועצת העיר תתבקש לאשר בישיבתה מחר הסכם בין חברת האיצטדיון למכבי חיפה להקמת חנות המרצ'נדייז של המועדון ולהשכרתה לתקופה של עשר שנים (חמש שנים + אופציית הארכה לחמש שנים נוספות). מכבי תשלם דמי שכירות חודשיים של 10,000 שקל פלוס מע"מ והוצאות נוספות בסך של 3,500 שקל בחודש

פורסם בתאריך: 5.9.22 07:58

כשמונה חודשים לאחר שמועצת העיר אישרה את הקמתו של מוזיאון מכבי חיפה באיצטדיון סמי עופר, כעת מגיע תורה של חנות המרצ'נדייז של הקבוצה, כאשר מחר (שלישי) יתבקשו חברי המועצה לאשר השכרה ארוכת טווח לעשר שנים עבור החנות.

בבקשה ששלח מנכ"ל חברת האיצטדיון העירוני ליאור פרי למזכירת המועצה עדנה הררי אברהם נכתב כי החנות העתידית מתוכננת לקום במפלס 03 באיצטדיון, והיא תשתרע על פני 200 מ"ר: "תקופת ההתקשרות במכרז נקבעה לחמש שנים, ואופציה להארכה של חמש שנים נוספות נתונה לשוכר. הואיל ומכבי חיפה תידרש להשקעות משמעותיות במושכר, שכאמור הוא ברמת מעטפת, בקשת החברה היא לקבל את אישור מועצת העיר להתקשרות ארוכת טווח. יצוין כי חנות האוהדים תמוקם צמוד למוזיאון, אשר הקמתו כבר אושרה על ידי מועצת העיר, לרבות השכרת השטח בשכירות ארוכת טווח".

 

 

ומהי התמורה הכספית שתקבל חברת האיצטדיון במסגרת הסכם זה? מכבי תשלם דמי שכירות חודשיים של 50 שקל למ"ר בתוספת מע"מ, כלומר 10,000 שקל פלוס מע"מ לחודש. בתקופת האופציה, כלומר חמש השנים הנוספות, דמי השכירות הבסיסיים יועלו בשיעור של 7.5 אחוזים. נוסף על דמי השכירות והמסים מתחייבת מכבי לשלם לחברת האיצטדיון דמי ניהול בסך של עשרה שקלים למ"ר בתוספת מע"מ במשך כל תקופת השכירות, כלומר 2,000 שקל נוספים מדי חודש, וכן דמי שימוש חודשיים בסך של 1,500 שקל על השימוש בשטחים הציבוריים הסמוכים לחנות.

כזכור, בחודש פברואר נחשפו ב"כלבו – חיפה והקריות" ההבנות שהושגו בין חברת האיצטדיון למכבי חיפה על הקמת המוזיאון בשטח האיצטדיון, ולפיהן המוזיאון יתפרש על שטח של 750 מ"ר במפלס 03, אשר מהווה חלק מהשטח המסחרי של האיצטדיון. תקופת ההסכם היא לשבע שנים, שלאחריהן תוכל מכבי להאריך את תקופת ההפעלה ב-15 שנים נוספות. אם מכבי חיפה תבקש לסיים את החוזה, עיריית חיפה מתחייבת להפעיל את המוזיאון על חשבונה לתקופה של לא פחות משבע שנים, כאשר עליה לדאוג לשלמות המוצגים ולמורשת של משפחות שחר וקז אשר מחזיקות במועדון. דמי השימוש שאותם התחייבה מכבי חיפה לשלם לחברת האיצטדיון הם 7,500 שקל בחודש (לפי עשרה שקלים למ"ר), ודמי הניהול הם 3,750 שקל בחודש (לפי חמישה שקלים למ"ר). חנות המרצ'נדייז, כאמור, תהיה צמודה למוזיאון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זיאד

    גביית דמי ניהול מופחתים ב-50% על המוזיאון – מצביעות על כך שהכל בלוף. הרי הניהול עולה אותו דבר למוזיאון ולחנות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר