שחקני מכבי חיפה חוגגים נגד אולימפיאקוס (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים נגד אולימפיאקוס (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

הקרנות משחקיה של מכבי בליגת האלופות לא עלו לדיון

נושא תקצוב ההקרנות של משחקי מכבי חיפה במסגרת ליגת האלופות, שתוכננו להתקיים בשלושה מתחמים ברחבי העיר, לא עלה לדיון במועצת העיר. הסיבה: שני חברי מועצה התנגדו לשינוי בסדר היום. רעיון ההקרנות הולך ומתרחק

פורסם בתאריך: 13.9.22 20:06

הפתעה בישיבת מועצת העיר שמתקיימת כעת (שלישי): נושא תקצוב ההקרנות של משחקי מכבי חיפה במסגרת ליגת האלופות, שתוכננו להתקיים בשלושה מתחמים ברחבי העיר, כלל לא עלה לדיון. על כך הודיעה היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין, כאשר הסיבה לכך היא ששני חברי מועצה התנגדו לשינוי בסדר היום, לאחר שהתבקשו לאשר זאת כבר ביום שישי.

כפי שפורסם ביום ראשון ב"כלבו – חיפה והקריות", חבר המועצה יואב רמתי (הבית היהודי) התנה את העלאת נושא תקצוב ההקרנות בקיום אירוע סליחות שיוקרן גם הוא מכיוון שקיימת כבר תשתית לכך לצורך הקרנות המשחקים. לדבריו של רמתי, הצעתו לקיים אירוע סליחות מוקרן נדחה על ידי ראש העיר עינת קליש רותם.

עוד קודם לכן, הניסיון של קליש רותם לתקצב את שידורי המשחקים מתקציבה של החברה הכלכלית נתקלה בהתנגדות של דירקטוריון החברה בטענה שהגוף שאמור להפיק את המיזם הוא חברת אתו"ס. לאחר מכן, בעקבות לחצים ממועצת השינוי, הסכימה ראש העיר להעביר את תקציב ההפקה דרך אתו"ס ולהקטין את העלויות מ-1.1 מיליון שקל ל-650,000 שקל.

 

 

רמתי אמר בעקבות אי העלאת הנושא לדיון: "ביקשתי מראש העיר להעביר סדר יום הכולל גם אירועי חגי תשרי וסליחות, אך הצעתי נדחתה כחלק ממלחמתה הפוליטית בחברי המועצה אשר פוגעת בתושבים. אני מצר על כך שראש העיר עסוקה במלחמות ובאי עשייה במקום ברווחת התושבים. יש לה עדיין הזדמנות לבקש סליחה מכל התושבים בחודש הרחמים והסליחות ולבצע את כל הפעולות במהרה".

חברת המועצה שרית גולן שטיינברג: "חבל שראש העיר לא הביאה את הנושא לדיון בסדר היום מלכתחילה, ולאחר מכן נדרש אישור של כל 31 חברי מועצה לשינוי סדר יום. עצוב עוד יותר שלמרות שהועברו לקליש רותם הצעות לפתור את הפלונטר ולאפשר גם קיום של ההקרנות וגם קיום של ערב סליחות לטובת כל תושבי העיר, היא בחרה ממניעים פוליטיים לא לאשר זאת גם במחיר שהיא תגרום לכך שלא יהיו הקרנות".

עם זאת, גורמים בהנהלת העירייה טוענים כי ייתכן שקליש רותם תקבע ישיבת מועצה שלא מן המניין בשבוע הבא כדי להעלות את הנושא לדיון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר