הקפטן אופק אביטל עם המדים החדשים (צילום: חגית אברהם)
הקפטן אופק אביטל עם המדים החדשים (צילום: חגית אברהם)

קבוצת אלמוג תעניק חסות להפועל חיפה בכדורסל

רוכשי דירה בפרויקט הדגל "אלמוג כרמל מערב" ייהנו מהטבת מנוי שנתי למשחקי הבית של קבוצת הפועל חיפה בכדורסל בעקבות חתימת הסכם חסות בין קבוצת אלמוג לקבוצת הכדורסל עד לסיום עונת 2023-2022. במסגרת החסות יתנוסס על מכנסי המדים לוגו הפרויקט, ושלטים יוצבו לצדי הפרקט

פורסם בתאריך: 6.2.23 18:45

קבוצת אלמוג תעניק חסות לקבוצת הכדורסל של הפועל חיפה עד לסיום עונת המשחקים 2023-2022 תחת פרויקט הדגל החיפאי "אלמוג כרמל מערב". במסגרת החסות יקבל הפרויקט חשיפה במשחקי הבית של הקבוצה בהיכל הספורט ברוממה, לוגו הפרויקט יתנוסס על מכנסי המדים הרשמיים של השחקנים, ורוכשי דירה בפרויקט ייהנו מהטבת מנוי שנתי למשחקי הקבוצה.

החסות תציב את פרויקט "אלמוג כרמל מערב" בחזית. במסגרת הפרויקט שנבנה בשכונת נוה דוד ייבנו שלושה מגדלי המגורים הגבוהים ביותר בעיר, שיתנשאו לגובה של 31;-28 קומות ובהם 437 יחידות דיור. הבניין הראשון, שבנייתו החלה בשנת 2019, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים והוא צפוי להתאכלס בקיץ 2023. הבניין השני יצא למכירה מוקדמת בחודש האחרון עם תמהיל דירות מגוון של 4 ו-5 חדרים המציגות נוף לים.

 

 

קבוצת אלמוג היא חברה פרטית עם פעילות בענף הנדל"ן, ובעיקר ייזום וביצוע של פרויקטים למגורים בדגש על התחדשות עירונית. הפרויקטים שמקדמת הקבוצה נמצאים בפרישה ארצית ממצפה רמון ועד לקריות.

"החברה מחוברת לחיפה עם ייזום וביצוע של שורת פרויקטים בעיר בעשור האחרון, בין היתר בבניית מאות יחידות דיור בשכונת נאות פרס", אמר מנכ"ל קבוצת אלמוג יקי אמסלם, "החברה בונה את פרויקט 'אלמוג כרמל מערב' – פרויקט דגל בתחום ההתחדשות העירונית בנוה דוד. קבוצת אלמוג תומכת בספורט הישראלי גם במסגרת החסות הראשית שאנו מעניקים לקבוצת הכדורגל סקציה נס ציונה, וגם במסגרת תרומה לקהילה ותמיכה בספורט המקומי באזורים שבהם החברה פעילה. אנחנו שמחים וגאים לתת חסות להפועל חיפה בכדורסל ומאחלים לקבוצה הצלחה גדולה".

יו"ר הפועל חיפה יובל רוסמן: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם קבוצת אלמוג ועם יקי אמסלם שהם שם דבר בעולם הנדל"ן. מדובר בחיבור טבעי שיוליד דברים גדולים. אנו מודים לחברה על הבחירה בנו ועל הרצון להיות חלק מהמשפחה".

 

אלמוג כרמל מערב (הדמיה: טוטם אלמוג כרמל מערב)

אלמוג כרמל מערב (הדמיה: טוטם אלמוג כרמל מערב)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר