קרב סמבו (צילום: עמית שיסל, באדיבות איגוד הסמבו)
קרב סמבו (צילום: עמית שיסל, באדיבות איגוד הסמבו)

חיפה תארח את אליפות אירופה בסמבו

אליפות אירופה בסמבו לשנת 2023 תתקיים בהיכל הספורט ברוממה ב-23-19 באפריל בהשתתפותם של כ-500 ספורטאים. זו הפעם השנייה שישראל מארחת אליפות אירופה, הפעם הראשונה היתה ב-1991

פורסם בתאריך: 20.3.23 13:19

אליפות אירופה בסמבו לשנת 2023 תתקיים בהיכל הספורט ברוממה ב-23-19 באפריל בהשתתפותם של כ-500 ספורטאים. ביומיים הראשונים של האליפות יתחרו הבוגרים והבוגרות, ובהמשך יתקיימו התחרויות לקדטים (עד גיל 17), לנוער (עד גיל 19) ולג'וניור (עד גיל 21). הבוגרים והג'וניור יתחרו בשבע קטגוריות משקל, בעוד שהנוער והקדטים יתחרו בשמונה קטגוריות משקל.

לקראת האליפות צפויים להגיע לישראל יו"ר ההתאחדות האירופית בסמבו סרגי ייליסייב ויו"ר הוועדה המקצועית של האיגוד העולמי דימיטרי מקסימוב, לשעבר ארבע פעמים אלוף העולם בסמבו, ביחד עם כ-500 ספורטאים וכ-150 אנשי צוותים מקצועיים מ-30 מדינות. זו הפעם השנייה שישראל מארחת אליפות אירופה, הפעם הראשונה היתה ב-1991.

בחיפה ובקריות פועלים שני מועדוני סמבו גדולים – יוניפייט חיפה של המתאבקת האולימפית אילנה קרטיש, ואריה לבן של אלכס וליאוניד וולין שפועל בקרית ביאליק ובקרית אתא.

 

 

סגן יו"ר האיגוד ומאמן נבחרת ישראל פאבל מוסין: "לאחר 30 שנה אנו שמחים מאוד לקיים שוב בישראל את אליפות אירופה. הדבר מבטא היטב את חזרתו של ענף הסמבו בישראל אל מרכז הבמה האירופית, ואת הכבוד והערכה של האיגודים האירופי והעולמי לסמביסטים הישראלים שבשנים האחרונות פרצו דרך בזירה הבינלאומית. למרות הקשיים התקציביים העומדים בפנינו, אני בטוח שנקיים את האליפות ברמה גבוהה".

מנהל רשות הספורט בעיריית חיפה ניר שאול: "אנחנו שמחים לארח את אליפות אירופה בסמבו. לצופים צפויה חוויית משחקי היאבקות ברמות הגבוהות ביותר. אני מזמין את הקהל מחיפה ומרחבי הארץ להגיע לתחרויות".

ראש העיר עינת קליש רותם: "חיפה ידועה כעיר של ספורט, ואנחנו גאים לארח אצלנו את אליפות אירופה בסמבו. כמי שפעילה כבר שנים בקראטה, כולי תקווה שנצליח להוביל כמה שיותר בני נוער לעסוק בפעילות ספורטיבית בענפים השונים, כולל אמנויות הלחימה. אני מאחלת לכל המתמודדים הנאה מהשהות בעירנו והצלחה בתחרויות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר