האיצטדיון העירוני. מתאים לו ורוד?
האיצטדיון העירוני. מתאים לו ורוד?

האיצטדיון העירוני בחיפה הואר בוורוד

האיצטדיון העירוני הואר הערב בוורוד כמחווה למרוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה ביחד עם אתרים נוספים בישראל ובארץ המגף. המרוץ ייפתח ב-4 במאי בירושלים כמחווה ל-70 שנות המדינה, ולמחרת יחל היום השני שלו בקטע העליון של הגנים הבהאיים

פורסם בתאריך: 22.1.18 17:52

האיצטדיון העירוני בחיפה הואר הערב (שני) בוורוד כמחווה למרוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה. אתרים נוספים בארץ שהוארו בוורוד הם גשר המיתרים בירושלים, בניין עיריית ירושלים, בניין עיריית תל אביב ובניין עיריית באר שבע, האמפיתיאטרון בבאר שבע וכביש 90 המוביל לאילת.

מרוץ ג'ירו ד'איטליה הוא אחד ממרוצי האופניים היוקרתיים והחשובים בעולם, והשנה לראשונה הוא ייצא מגבולות אירופה וייפתח ב-4 במאי בירושלים כמחווה ל-70 שנות המדינה. למחרת, 5 במאי, יחל היום השני של המרוץ בקטע העליון של הגנים הבהאיים ברחוב יפה נוף בחיפה, ומשם ימשיך צפונה לכיוון עכו, יפנה מזרחה ודרומה עד לזכרון יעקב ולקיסריה, ואז ימשיך עד תל אביב. אורך המסלול הוא 167 ק"מ.

 

 

המארגנים מציינים שהמרוץ, שייצא לדרך בעוד 101 ימים בפעם ה-101, יתקיים גם בישראל ביוזמתו של הפילנתרופ היהודי-קנדי ונשיא הכבוד של ג'רו ד'איטליה סילבן אדמס, שהצליח לרתום לפרויקט את משרד התיירות, את משרד האוצר, את משרד התרבות והספורט ואת המשרד לביטחון פנים.

 

ג'ירו ד'איטליה. יתקיים השנה בפעם ה-101 (צילום: AP)

ג'ירו ד'איטליה. יתקיים השנה בפעם ה-101 (צילום: AP)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר