שניות לאחר הבאזר. הקבוצה שהיתה מועמדת לעלות לליגת העל תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית
שניות לאחר הבאזר. הקבוצה שהיתה מועמדת לעלות לליגת העל תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית

לא יהיה דרבי בלאומית: הפועל ירדה לארצית (וידאו)

הפועל חיפה הפסידה בבית להפועל עפולה 80:79 במחזור האחרון של הפלייאוף התחתון ונשרה לליגה השלישית אחרי שנתיים בליגה השנייה. האוהדים קיללו את השחקנים

פורסם בתאריך: 1.5.18 21:59

שתי עונות בליגה הלאומית הסתיימו הערב (שלישי) עם ירידתה של הפועל חיפה לליגה הארצית אחרי הפסד ביתי להפועל עפולה בתוצאה 80:79.

מי שהורידו את הפועל ומנעו אפשרות לדרבי חיפאי בליגה השנייה היו ג'ף אלן שנזרק ממכבי לפני שלוש שנים בגלל פרשת הסמים, ודניאל קופרברג שמשחק בעפולה בהתאם להסדר הכרטיס הכפול. השנים קלעו 18 נקודות כל אחד. מנגד, היחיד שהפגין יכולת טובה בהפועל היה אוראל לב שקלע 26 נקודות. עפולה הוליכה משריקת הפתיחה ויתרונה הגיע כבר ל-16 נקודות, אבל ברבע האחרון הפועל נגסה בהפרש ואפילו השוותה ל-77:77 שתי דקות לסיום, אך לא הצליחה לקלוע בהתקפה האחרונה, והסוף ידוע. השחקנים ספגו קללות מאוהדי הקבוצה, אך למרות זאת הם חזרו אל הפרקט כדי להודות להם על התמיכה לכל אורך העונה.

 

 

 

כעת עתידה של קבוצת האוהדים, המופעלת על ידי עמותת לב אדום, לוט בערפל. בתחילת העונה היתה הפועל בגירעון של מיליון שקל מהשנים שעברו אך הצליחה להקטינו באופן משמעותי. כעת היא תתקשה לגייס את יתרת הסכום לכיסוי חובותיה הנאמדים ב-400,000 שקל. “בתחילת העונה קיבלתי קבוצה עם גירעון גדול, אבל הקטנו אותו בכ-60 אחוז”, אמר המנכ”ל רון פלדהיים.

יו”ר העמותה יובל רוסמן: “אני כואב את הירידה ועוד יותר את עתידו של המועדון. גם כך היה קשה לגייס כספים וספונסרים, ועכשיו זה יהיה כמעט בלתי אפשרי. אני לא יודע לאן פני המועדון בעתיד”.

תקרית מביכה אירעה עוד לפני תחילת המשחק, כאשר הבעלים של קבוצת הכדורגל יואב כץ שהוזמן למשחק עלה לפרקט, וכמה עשרות אוהדים קיללו אותו ושרו לעברו "יואב כץ, תלך מהפועל". היועץ המקצועי רני כהנא שמע את הקללות והודיע לאנשי הקבוצה כי אם הקריאות לא ייפסקו הוא יעזוב את האולם. אלה עלו ליציע והתחננו בפני האוהדים שיפסיקו. אגב, בפעם האחרונה שכץ נכח במשחק של הפועל בהיכל, לפני כשלוש שנים, זה הסתיים במעצר של אוהדים שביקשו לתקוף אותו.

 

שחקני הפועל לא מאמינים. הקבוצה שהיתה מועמדת לעלות לליגת העל תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית

שחקני הפועל לא מאמינים.כך נראות הפנים לאחר הירידה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר