אלון קרמר. "במשך כל חיי אהדתי את מכבי, ותחום הניהול העסקי בספורט ריתק אותי"
אלון קרמר. "במשך כל חיי אהדתי את מכבי, ותחום הניהול העסקי בספורט ריתק אותי"

הנציג החיפאי הראשון בליגת הפוטבול האמריקאי

אלון קרמר, בן 34 מחיפה, יצטרף בקרוב להנהלת ה-NFL, שם הוא ישמש מנהל בכיר בקבוצה לניתוח נתונים ויוביל פרויקטים בשווי של מיליארדי דולרים לחידוש חוזי השידור עם רשתות השידור. קרמר: "הגשמתי חלום, ואני מצטרף לליגת הספורט הבכירה בעולם כנציג הישראלי הראשון"

פורסם בתאריך: 12.1.20 15:28

אלון קרמר, בן 34 משכונת רמת אשכול בחיפה, הגשים חלום ילדות כשחתם בסוף השבוע על חוזה בהנהלת ה-NFL – ליגת הפוטבול האמריקאי. אחרי הסופרבול שיתקיים בעוד שבועיים הוא יצטרף למשרדי מנהלת הליגה במנהטן, ניו יורק, שם ישמש מנהל בכיר בקבוצה לניתוח נתונים (דאטה אנאליטיקס) ויוביל פרויקטים בשווי של מיליארדי דולרים לחידוש חוזי השידור עם רשתות השידור, ובהן ESPN.

קרמר, אוהד מכבי חיפה מילדות שהקים לפני חמש שנים את חוג אוהדי קבוצת הכדורסל של מכבי, יהיה אחראי על חידוש החסויות והשותפויות העסקיות עם הספונסרים ועל תמחור הכרטיסים לאירועים השונים שמקיימת הליגה, ובראשם הסופרבול (משחק הגמר של ליגת ה-NFL שמפגיש את אלופת ה-AFL ואלופת ה-NFC) ומשחק האולסטאר שמתקיים בסוף העונה.

 

 

קרמר למד בבית הספר הריאלי, סיים תואר במחשבים בטכניון, ומשם עבר לאוניברסיטת הרווארד בבוסטון ללימודי תואר שני. את צעדיו הראשונים בספורט האמריקאי הוא עשה בניו אינגלנד רבולושן מה-MLS – ליגת הכדורגל המקצועני של צפון אמריקה, ולאחר מכן עבד בניתוח הימורי ספורט עבור סיזר פאלאס בלאס וגאס.

"במשך כל חיי אהדתי את מכבי, ותחום הניהול העסקי בספורט ריתק אותי", הוא מספר, "המטרה שהצבתי לעצמי היתה להגיע לרמות הכי גבוהות בעולם הספורט המקצועני. צברתי ניסיון וקשרים שהקנו לי ידע רב על שוק הספורט האמריקאי, וכעת הגשמתי חלום שעבדתי קשה עבורו לאורך שנים ואני מצטרף לליגת הספורט הבכירה בעולם כנציג הישראלי הראשון".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר