יעקב שחר. קיבל המלצות על נונו גומש מטוני מוניוס (צילום: צלמוס)
יעקב שחר. קיבל המלצות על נונו גומש מטוני מוניוס (צילום: צלמוס)

שחר דרש הסברים מלוזון, המאמן הבטיח צמרת

גורמים במכבי חיפה טוענים כי המאמן הודיע לנשיא כי אם הקבוצה לא תהיה בצמרת היא יוותר על שכרו, אך יעקב שחר לא התרשם. וגם: אלמוג כהן ביקר במשרדים החדשים של המועדון והבטיח למכבי זכות ראשונים בחלון ההעברות

פורסם בתאריך: 8.10.17 19:32

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר דרש מהמאמן גיא לוזון הסברים על היכולת החלשה של הקבוצה מפתיחת העונה, ולדברי גורמים במועדון הבטיח לוזון כי מכבי תסיים את העונה בצמרת ואף הודיע כי הוא יהיה מוכן לוותר על שכרו אם הבטחתו לא תקוים.

למרות דבריו של המאמן נראה כי הנשיא לא מאמין ביכולתו להצעיד את מכבי להישגים, ונציג של המועדון נפגש לאחרונה עם טוני מוניוס, שאמור היה לשמש כמנהל המקצועי, והציע לו להגיע לקבוצה ולבחור מאמן במקומו של לוזון. מוניוס ויתר על ההצעה והבהיר כי הבעיות האישיות שלו עדיין לא נפתרו ומחייבות אותו להישאר בספרד. מוניוס המליץ למכבי על חברו נונו גומש לתפקיד המנג'ר, ונראה כי המגעים עם כוכבה לשעבר של נבחרת פורטוגל יחלו בקרוב.

אלמוג כהן, שעל המגעים המחודשים בינו לבין הקבוצה פורסם לראשונה כאן, הגיע בשבוע שעבר למשרדים החדשים של המועדון ונפגש עם בכירים במכבי. גורמים במועדון טוענים כי כהן הבטיח למכבי זכות ראשונים בחלון ההעברות בינואר, ומקווים כי הוא יהיה הרכש הבא של הקבוצה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר