טרבור גאסקינס. על תקן דונטה סמית או לוק מרטינז? (צילום: מכבי חיפה)
טרבור גאסקינס. על תקן דונטה סמית או לוק מרטינז? (צילום: מכבי חיפה)

גאסקינס הוחתם במקום רודריגז: הברקה או נפילה?

מכבי חיפה המתינה לחזרתו של אנג’ל רודריגז ממשחקי מוקדמות אליפות העולם כדי להודיע לו על שחרורו. המחליף: הקומבו גארד טרבור גאסקינס (28, 1.88 מטר) מנבחרת פנמה

פורסם בתאריך: 1.3.18 21:54

מכבי חיפה מצאה מחליף לאנג’ל רודריגז. ביום רביעי, עם שובו של רודריגז ארצה ממשחקי מוקדמות העולם של נבחרת פורטו ריקו במסגרת מוקדמות אליפות העולם, הודיעה לו מכבי על שחרורו, ובמקביל החתימה הקבוצה עד לסיום העונה את הקומבו גארד טרבור גאסקינס (28, 1.88 מטר), שחקנה של נבחרת פנמה. גאסקינס, יליד ארצות הברית עם אזרחות פנמית, שיחק במכללות במיסיסיפי ולואיזיאנה טק, ובמשך רוב הקריירה שלו שיחק בדרום אמריקה – בארגנטינה, בפורטו ריקו ובפנמה.

לאוהדי מכבי יש ביקורת קשה על הבעלים ג’ף רוזן שממשיך לטענתם להביא ארצה שחקנים מהליגות בדרום אמריקה שהם בגדר של חתול בשק. לטענתם, על כל שחקן ראוי שרוזן מצרף הוא נופל עם עשרה אחרים, וספק גדול אם גאסקינס הוא השחקן שיחלץ את הקבוצה מהשפל שבו היא נמצאת. האוהדים זועמים גם על כך שהיה לקבוצה פרק זמן ארוך לצרף שחקן ולשלבו באימונים לקראת הישורת האחרונה של הליגה, אבל רוזן משך את הזמן, וגאסקינס יהיה שותף לאימונים מעטים בלבד עד למשחק הבית מול הפועל תל אביב ביום ראשון.

 

 

בתוך כך החתימה מכבי את ווילי וורקמן לשלוש שנים. רוזן החליט גם לא להגדיל את מספר הזרים בקבוצה לחמישה כדי לא להפסיד את המענק של מינהלת הליגה לקבוצות שבשורותיהן רשומים ארבעה זרים בלבד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר