ארנסטס שטקוס. דורש שכר שיהלום את יכולתו (צילום: צלמוס)
ארנסטס שטקוס. דורש שכר שיהלום את יכולתו (צילום: צלמוס)

שטקוס דורש לפתוח את חוזהו ולשדרג את שכרו

השוער הליטאי של הפועל חיפה מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך לנוכח היכולת המצוינת בשערם של האדומים הוא לא מרוצה מהשכר שהוא מקבל

פורסם בתאריך: 22.3.18 10:32

שוערה הליטאי של הפועל חיפה ארנסטס שטקוס אמנם מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אך הוא דורש לפתוח את חוזהו ולקבל שדרוג משמעותי לשכרו. לשטקוס יש מניות רבות בהצלחה של האדומים. עד כה ספגה הקבוצה 22 שערים בלבד ב-27 מחזורים, וגם בניצחון החוץ על מכבי תל אביב (1:2) במחזור הראשון של הפלייאוף העליון הוא הציג יכולת מצוינת.

הבעלים יואב כץ, שלא נוהג להחתים שחקנים ליותר משנה אחת, שוכנע לפני תחילת העונה להחתים את שטקוס על חוזה לשנתיים, וכעת צפוי לו קיץ לא פשוט עם מי שמסתמן כשוער הטוב בליגה.

 

 

גם בגזרתו של הבלם הרומני גבריאל תמאש חלה תפנית, ולאחר שהוא כבר סיכם את תנאיו לעונה הבאה הוא הודיע לאנשי הקבוצה שבכוונתו לחתום על חוזה חדש רק בתום העונה. בהפועל חוששים כי תמאש מחזיק בהצעה כספית גבוהה מקבוצה בכירה בארץ, ולכן הוא מסרב בינתיים לחתום על החוזה החדש המוערך ב־180,000 יורו.

בינתיים כץ לא מנהל מגעים עם שחקנים נוספים, ובמועדון חוששים שהדבר יגרום לכך שהקבוצה תאבד שחקני מפתח. אחד מהם הוא החלוץ אלון תורג’מן שכבש העונה 14 שערים בכל המפעלים. תורג’מן משתכר בהפועל סכומים נמוכים יחסית, אך לאחר ששיקם העונה את הקריירה שלו הוא צפוי לדרוש סכומים גבוהים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר