יעקב בוזגלו. "מה שאני אגיד לא תאמינו. מה זה משנה מה אני אומר?" (צילום: ניר קידר)
יעקב בוזגלו. "מה שאני אגיד לא תאמינו. מה זה משנה מה אני אומר?" (צילום: ניר קידר)

יעקב בוזגלו: "מכבי חיפה לא רצתה את מאור"

לאחר שמכבי חיפה הודיעה על סיום המשא ומתן עם מאור בוזגלו ועל כך שהשחקן לא ישחק בקבוצה, הרשתות החברתיות סערו. אל הקלחת נשאב גם יעקב בוזגלו, אביו של הקשר הפצוע, שלא חסך ביקורת מהמועדון

פורסם בתאריך: 6.6.18 12:27

לאחר שמכבי חיפה הודיעה אתמול (שלישי) מעט לפני חצות על סיום המשא ומתן עם מאור בוזגלו ועל כך שהשחקן לא ישחק בקבוצה, הרשתות החברתיות סערו. אוהדי הקבוצה נחלקו בין תמיכה במועדון לבין תמיכה בשחקן, ואל הקלחת נשאב, כמעט כהרגלו, גם יעקב בוזגלו, אביו של הקשר הפצוע.

בתגובה לאחד מהפוסטים כתב בוזגלו האב: "מכבי חיפה לא רצתה את מאור". בהמשך, לאחר שהותקף על ידי כמה אוהדים, כתב בוזגלו: "מה לעשות? מה שאני אגיד לא תאמינו. מה זה משנה מה אני אומר?".

 

 

כזכור, מכבי הציעה לבוזגלו חוזה בשכר של 200,000 דולר לשנתיים – מחצית מהחוזה שלו בעונה החולפת שבוטל עם פציעתו – אך עם בונוסים מוגדלים על הישגים אישיים (שערים ובישולים) וקבוצתיים (תארים והשגת הכרטיס לאירופה). במשפחת בוזגלו הסכימו להתפשר על השכר, אך המחלוקת המרכזית היתה מועד תחילת התשלומים. בוזגלו דרש ששכרו ישולם מיד עם החתימה על החוזה, אך מכבי התעקשה שהתשלום הראשון יתבצע רק לאחר שהוא יחזור לפעילות מלאה, כלומר בסביבות חודש נובמבר.

אתמול, לאחר שמכבי שלחה לבוזגלו את הצעתה האחרונה והואדחה אותה, פרסם המועדון את ההודעה הבאה: "בחודש האחרון התנהל משא ומתן מול נציגיו של מאור. מאור ויתר על שני סעיפים שהיו חשובים למועדון, והמועדון ויתר על סעיף שהיה חשוב לשחקן. בהתאם נשלחה טיוטת חוזה לבא כוחו. להפתעת המועדון התקבלה בקשה נוספת מנציגו של מאור. המועדון לא יחרוג מהההסכם שסוכם בין הצדדים. הודעה נמסרה למשפחת בוזגלו, שהחליטה לפנות לדרך אחרת. אנו מאחלים למאור החלמה ודרך הצלחה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אוהד מכבי חיפה

    יעקב מה אתה מתפלא שאיך כולם מתנהגים אלכם בצע כסף.אתם לא מתביישים 300 אלף שילם לכם שחר על הכל בלי שחר מאור היה פורש ועם זה לא נכון תחזירו את.הכסף נראה אותך מי אתם בכלל הבן שלך.גמור תגיד תודה ששחר בכלל לוקח אותו אףאחד לא יכול לראות אותכם בעניים אל תנסו בכלל להגיב נמאס מהשקרים שלכם ומהדרך שלכם כי מה שמעניין אותכם זה רק כסף.עלק מאור מכבי חיפה זה הבית שלי שקרנים

  2. אוהד ירוק

    אני אתן ליעקב בוזגלו דוגמא.

    אם אני חותם על חוזה העסקה במאי ומתחיל לעבוד רק ביולי אז משלמים לי משכורת כבר ממועד חתימת ההסכם? ברור שלא.

    שחקן כדורגל הוא עובד של מועדון כדורגל – מה ההבדל?

  3. ערן

    אדם מעל גיל 30 לעולם לא ישתנה וזה יעקב תמיד יורק לבאר ממנה שותה …מכבי חיפה הפועל ב"ש מכבי תל אביב תמיד זה נגמר מגעיל….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר