ניר קלינגר. השחקנים טוענים שהוא הבין שמעמדו אינו חזק כפי שחשב (צילום: צלמוס)
ניר קלינגר. השחקנים טוענים שהוא הבין שמעמדו אינו חזק כפי שחשב (צילום: צלמוס)

שחקני הפועל נגד קלינגר: עבר צד אל כץ

שחקנים בהפועל חיפה מאשימים את המאמן ניר קלינגר בהתפרקות החברתית והמקצועית לאחר עזיבתו של עדן בן בסט: "התפנית שעשה קלינגר פגעה מאוד בשחקנים, ועכשיו הם מבינים מדוע בן בסט לקח את הרגליים ועזב"

פורסם בתאריך: 15.7.18 12:27

עשרה ימים לפני המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית שייערך ב-26 ביולי, בהפועל חיפה שוררת תחושה של התפרקות, והשחקנים מפנים את האצבע המאשימה לעבר המאמן ניר קלינגר.

עזיבתו של עדן בן בסט, שסיכם היום (ראשון) לשלוש שנים אצל האלופה הפועל באר שבע, הותירה את השחקנים בהלם, וזאת לאחר שרק אתמול הוא שותף במשחק האימון מול קלאב ברוז' (3:1) ואף כבש את השער לזכותה של הפועל. גורמים במועדון טוענים שהסיבה לעזיבתו של בן בסט, שמשאירה כעת את הפועל ללא חלוץ משמעותי לאחר שגם אלון תורג'מן עזב את הקבוצה וחתם באוסטריה וינה, אינה תוצאה של העימות שלו עם הבעלים יואב כץ אלא של ההתנהלות של קלינגר, שלדבריהם עבר צד ועומד כעת לצדו של הבעלים ולא לצדם של השחקנים.

"השחקנים שהתבדחו בווטסאפ לא עשו כלום, ובטח לא ביקשו לפגוע בכץ. הם התבדחו על דברים שמתרחשים בקבוצה ולא המציאו כלום" אמר שחקן בקבוצה, "פתאום קלינגר נעמד בצד של כץ. כנראה שהוא הבין שמעמדו לא חזק כמו שהוא חשב. התפנית שעשה קלינגר פגעה מאוד בשחקנים, ועכשיו הם מבינים מדוע בן בסט לקח את הרגליים ועזב".

 

 

במועדון מעריכים שהשחקן הבא שיעזוב את הקבוצה הוא הבלם הרומני גבריאל תמאש, שאמנם סיכם על המשך דרכו בקבוצה אך עדיין לא חתם על חוזה.

בהפועל מספרים שהמצב בקבוצה הוא קשה מאוד, גם מהבחינה החברתית לאחר שהמרקם הקבוצתי שאפיין אותה בעונה שעברה התפרק, ולא פחות חמור – גם מהבחינה המקצועית. מגן שמאלי זר שאמור היה להגיע למבחנים לא יגיע, הצוות המקצועי לא בונה על החלוץ היווני טאנאסיס פאפאזוגלו שיגיע היום למבחנים במחנה האימונים בהולנד, והחלוץ אלי אלבז שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה מגלה יכולת חלשה. במועדון טוענים שהסגל לא מאוזן ורחוק מלהיות סגור, וחוששים מפני השפלה גדולה במשחק הראשון באירופה אחרי כמעט שני עשורים.

עדכון (15:34): ברגעים אלו ממש נערכת פגישה משולשת בבית המלון בהולנד בהשתתפותם של בן בסט, קלינגר וכץ בניסיון למצוא דרך להשאיר את החלוץ בהפועל. בתחילת הפגישה דרש בן בסט חוזה דומה לזה שהוצע לו בבאר שבע – שלוש שנים בשכר שמוערך ב-250,000 דולר בעונה. אם הצדדים לא יגיעו לסיכום, בשעה 21:00 יעלה בן בסט על טיסה לארץ ויחתום מחר בבאר שבע.

עדכון (15:55): בפגישה לא הושג סיכום, ובן בסט הודיע שהערב הוא יחזור לארץ במטרה לחתום מחר בקבוצה של אלונה ברקת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר