אוהדי הפועל חיפה והשלט לזכרו של רובי שפירא באיסלנד. ממשיכים לעצבן את יואב כץ (צילום: שער 5)
אוהדי הפועל חיפה והשלט לזכרו של רובי שפירא באיסלנד. ממשיכים לעצבן את יואב כץ (צילום: שער 5)

אוהדי הפועל ימשיכו להניף את השלט לזכר שפירא

אוהדי הפועל חיפה מתכוונים להמשיך ולהניף את השלט שעליו מופיעה תמונתו של הבעלים לשעבר רובי שפירא גם במשחקים הבאים, הן בארץ והן באירופה. במועדון חוששים שבעקבות השלכת האבוקה באיסלנד ימשיכו האוהדים לפגוע בכיסו של הבעלים יואב כץ

פורסם בתאריך: 6.8.18 15:40

אוהדי הפועל חיפה מתכוונים להמשיך ולהניף את השלט שעליו מופיעה תמונתו של הבעלים לשעבר רובי שפירא גם במשחקי הבית של הקבוצה וגם במשחקי החוץ שלה, הן בארץ והן באירופה.

כעת מתכננים האוהדים להניף את השלט בצמד המשחקים מול אטאלנטה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, שהראשון שבהם יתקיים בחיפה ביום חמישי. כזכור, במשחק הבית מול FH האיסלנדית הונף השלט, אבל הנהלת הקבוצה נתנה הוראה לאנשי הביטחון להסיר אותו באופן מיידי. חלק מהאוהדים שהניפו את השלט טסו עם הקבוצה לאיסלנד והניפו אותו גם שם, ובכוונתם להמשיך בכך.

במשחק באיסלנד השליכו אוהדי הפועל אבוקה למגרש, והדבר יוביל את אופ"א להטיל קנס על המועדון שיעלה לבעלים יואב כץ בין 15,000 ל-30,000 יורו. בהפועל חוששים שהאוהדים מתכוונים להמשיך ולפגוע בכיס של כץ גם במשחק החוץ באיטליה ביום חמישי הבא. בשלב זה אין כוונה לצרף קב"ט לנסיעה, למרות שגורמים במועדון טוענים כי אם היה מצטרף קב"ט לנסיעה לאיסלנד ייתכן שהיה ביכולתו למנוע את השלכת האבוקה.

 

 

ובתוך כך, אתמול (ראשון) אירעה תקרית מביכה בין נציגי הפועל חיפה לנציגי מ.ס רובי חיפה בבית הנשיא. שני המועדונים השתתפו בטקס של מיזם "מגן הכבוד" שבו העניק נשיא המדינה ראובן ריבלין תעודות הוקרה לקבוצות שלוקחות בו חלק בפעולות התנדבותיות למען הקהילה. רחל שפירא, אלמנתו של רובי, שזועמת על התנהלותו של כץ כלפי מורשתו של בעלה וכלפי משפחתה, עלתה לקבל את התעודה מהנשיא ביחד עם אנשי מ.ס רובי כשהיא עטופה בצעיף של הקבוצה, וכל זאת לעיניהם של אנשי הפועל ההמומים.

"מה הם ציפו, שהיא תעלה עם הפועל ולא עם מ.ס אחרי מה שבעל הבית עושה לה ולרובי?", תהה אחד מהנוכחים בטקס.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר