גבריאל תמאש. מקרה אבוד? (צילום: ניר קידר)
גבריאל תמאש. מקרה אבוד? (צילום: ניר קידר)

תיק נוסף נגד תמאש בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול

פרטים חדשים בעקבות הפרסום הבלעדי ב“כלבו - חיפה והצפון” על בלם הפועל חיפה גבריאל תמאש שהשתכר במסיבת יום העצמאות: השחקן דרש לעזוב את המסיבה אל במת החגיגות בקרית חיים, ולאחר מאבק שבמהלכו ספגו מלוויו ושחקנים בקבוצה מכות קשות, הוא השתחרר ויצא אל הרחוב כשבידו בקבוק בירה. את הבקבוק הוא ניפץ על המדרכה, ונער שעבר במקום נחתך ברגלו ונדרש לטיפול רפואי

פורסם בתאריך: 15.5.19 20:53

חלק משחקני הפועל חיפה ומהמפקחים שמינה בית המשפט לשמור על גבריאל תמאש מנעו בגופם מהבלם הרומני להפר את תנאי מעצר הבית שבו הוא היה נתון. כפי שפורסם אתמול (שלישי) בלעדית ב“כלבו – חיפה והצפון”, תמאש הגיע בליווי מפקח למסיבת יום העצמאות שערך איש העסקים צחי נקש בביתו בקרית חיים, ושם השתכר והשתולל. לאחר ששתה כמויות גדולות של אלכוהול הוא דרש לעזוב את המסיבה וללכת אל במת החגיגות שהקימה עיריית חיפה בקרית חיים.

השחקן לא הסכים לקבל את סירובם של המפקחים לאפשר לו לעזוב את ביתו של נקש, ואחרי מאבק פיזי, שבמהלכו ספגו מלוויו, שחקנים בקבוצה ואוהדים מכות קשות, הוא הצליח להשתחרר ויצא אל הרחוב כשבידו בקבוק בירה. את הבקבוק הוא ניפץ על המדרכה, ונער שעבר במקום נחתך ברגלו ונדרש לטיפול רפואי.

המאבק נמשך, ואחד מהנוכחים הצליח לתת לתמאש כדור הרגעה ולהחזירו בכוח אל הבית. במהלך הערב התקשר תמאש לבעלים יואב כץ, דיבר בצורה לא יפה ואף אמר שמנסים להרוג אותו. למחרת הוא שלח לנקש הודעת התנצלות על התנהגותו.

 

 

כזכור, בערב יום העצמאות פנה הבלם לבית המשפט וביקש לאפשר לו לחגוג בביתו של נקש, שהיה בין ששת המפקחים שמינה בית המשפט לשמור עליו במעצר הבית לאחר שנתפס כשהוא נוהג בשכרות במהירות מופרזת. בית המשפט נעתר לבקשתו אך התנה זאת בכך שהוא ילווה על ידי שני מפקחים.

מאז הפרסום ב”כלבו – חיפה והצפון” גוברת הביקורת על התנהלותה של הפועל מול תמאש. כעת מתברר כי במהלך שתי העונות שלו בארץ הוא היה מעורב באירועים קשים שגורמים במועדון העדיפו להתעלם מהם. בין השאר, במסיבת יום העצמאות 2018 שנערכה בביתו של שחקן הקבוצה גל אראל, תמאש השתכר. כמו כן, נגד השחקן נפתח לפני חודשים אחדים תיק נוסף בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול, והעניין נמצא בהליך משפטי. במקרה נוסף שאירע לפני כמה חודשים, כשהיה שוב בגילופין, הוא שלח אגרוף לפניו של אחד מהשחקנים הזרים של הקבוצה, ומאז שורר נתק בין השניים והם לא מדברים. רוב שחקני הקבוצה סולדים ממנו, אך במועדון בחרו לטאטא את מעשיו אל מתחת לשטיח בגלל החשש מפני תגובות נזעמות של אוהדי הקבוצה שאוהבים מאוד את השחקן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלי

    לא הבנתי… 2 מפקחים היו איתו ונתנו לו לשתות ובסוף ההתנהלות של הפועל חיפה לא בסדר? אם הייתי רוצה שאדם שאוהב לשתות יגיע למסיבה והאדם הזה חשוב לי הייתי דואג שלא תהיה שתיה שתסתבך אותו.

  2. דני דין

    גמילה מאלכוהול תעלה להפועל יותר ממה שתמאש שווה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר