כרם משעור. הדלת עדיין פתוחה (צילום: ניר קידר)
כרם משעור. הדלת עדיין פתוחה (צילום: ניר קידר)

משעור דחה הצעה של מכבי לחוזה לשנתיים

כרם משעור הסביר לאנשי מכבי חיפה כי הוא דוחה את ההצעה מכיוון שבשלב זה הוא מתמקד בחיפוש אחר קבוצה באירופה. מכבי עשויה להמתין לו. וגם: עמית בן דוד עשוי לחזור לרוממה כעוזר מאמן

פורסם בתאריך: 4.8.19 07:15

מכבי חיפה פנתה לכרם משעור והציעה לו חוזה לשנתיים, אך הפורוורד בן ה־28 דחה את ההצעה והבהיר כי בשלב זה הוא מתמקד בחיפוש אחר קבוצה באירופה.

משעור, שנולד בנצרת, גדל במחלקת הנוער של מכבי ימק”א נצרת, וממנה עבר לקבוצת הנוער של הפועל עמק יזרעאל. הוא שיחק שנתיים באוניברסיטת נבדה בלאס וגאס ובמכללת מורהד בקנטאקי, ועם שובו לארץ הוא הצטרף לבני הרצליה. התחנה הבאה היתה מכבי תל אביב שבה הוא שיחק במשך עונה אחת לפני ששב להרצליה.

לאחר שדחה את החוזה שהוצע לו במכבי, ראשי הקבוצה אמרו לו כי הם מוכנים להמתין לו וכי אם הוא לא ימצא קבוצה באירופה הדלת שלו למכבי פתוחה.

 

 

שחקן עבר של מכבי שעשוי לעשות קאמבק לרוממה הוא עמית בן דוד שהוצע לו להתמנות לעוזרו של המאמן דניאל סאואנה. בני כץ, ששימש בסיומה של העונה שעברה כעוזר המאמן, צפוי לעזוב בשל מחלוקת על שכרו, ובינו לבין הקבוצה שוררים פערים כספיים גדולים. סאואנה ביקש לצרף גם סקאוט ואנליסט, ומי שצפוי לקבל את התפקיד הוא ליאור ברנע.

משחק הליגה הראשון של העונה מול מכבי תל אביב, שאמור היה להיערך ב־28 בספטמבר, נדחה למועד לא ידוע בשל משחקי גביע ווינר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר