גרגורי ורגאס. ועוד שלושה (צילום: דני מרום)
גרגורי ורגאס. ועוד שלושה (צילום: דני מרום)

רוזן החליט: מכבי תפתח את העונה עם ארבעה זרים

למרות שתקנון ליגת העל מתיר הרשמה של חמישה שחקנים זרים, מכבי חיפה תפתח את העונה עם ארבעה זרים בלבד כדי להימנע מקנס של 500,000 שקל למינהלת הליגה

פורסם בתאריך: 18.8.19 09:35

הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן החליט לפתוח את העונה עם ארבעה זרים בלבד ולא עם חמישה, כפי שמתיר תקנון מינהלת ליגת העל. כלקח משנים עברו הוחלט במכבי להשקיע באיכות ולא בכמות, ולכן יוחתמו בקבוצה ארבעה זרים יקרים יחסית ולא חמישה (יצוין כי בשנה שעברה רשאית היתה כל קבוצה בליגת העל לרשום שישה זרים). בכך תימנע מכבי גם מתשלום קנס בסך של 500,000 שקל שיוטל על קבוצות שיחתימו חמישה זרים.

עד כה החתימה מכבי שלושה זרים – הגארד גרגורי ורגאס שחזר לקדנציה שלישית בקבוצה, הסנטר אריק אנדרסון והסווינגמן ג’יימס יאנג, שברזומה שלו 108 משחקים ב־NBA במדיהן של בוסטון סלטיקס ופילדלפיה 76’ – ובימים אלה מתנהל משא ומתן עם זר נוסף במטרה להשלים בהקדם את מצבת הזרים.

 

 

מכבי תפתח את אימוניה בעוד כשבוע וחצי – ב־26 באוגוסט – ובסוף חודש ספטמבר היא תטוס למסע המשחקים השנתי שלה בארצות הברית מול קבוצות מה־NBA. הפעם תשחק הקבוצה מול ממפיס גריזליס (6 באוקטובר), מינסוטה טימברוולבס (10 באוקטובר) ופורטלנד טריילבלייזרס (13 באוקטובר).

במכבי מרוצים מקצב מכירת המנויים לעונה הבאה, ובקבוצה מדווחים כי עד כה חידשו כ־1,000 בעלי מנויים את מנוייהם. אתמול (חמישי) נפתחה המכירה לקהל הרחב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר