יעקב שחר. אישר לצרף בלם וקשר (צילום: שרון בוקוב)
יעקב שחר. אישר לצרף בלם וקשר (צילום: שרון בוקוב)

הפועל תארח, מכבי תעשה קופה

חנן ברק, הבעלים של קופת ברק, ואנשי מכבי חיפה הגיעו לסיכום שלפיו העמלות ממכירת הכרטיסים לאוהדים הירוקים לדרבי, שאותו תארח הפועל חיפה במחזור השני, יתחלקו בין מכבי לקופה

פורסם בתאריך: 25.8.19 07:22

מכבי חיפה תכניס לקופתה כ־100,000 שקל ממכירתם של 20,000 כרטיסים לאוהדיה לקראת הדרבי שייערך במחזור השני ושאותו תארח הפועל חיפה.

השבוע הגיעו חנן ברק, הבעלים של קופת ברק שמוכרת את הכרטיסים למשחקיה של הפועל, ואנשי מכבי לסיכום שלפיו העמלות ממכירת הכרטיסים לדרבי לאוהדי מכבי יתחלקו בין מכבי לברק, בעוד שהעמלות מ־8,000 הכרטיסים שהוצעו לאוהדי הפועל יישארו בידיה של קופת ברק.

בשנה שעברה התגלעו חילוקי דעות בין קופת ברק למכבי בנושא מכירת הכרטיסים למשחקי הדרבי שאותם אירחה הפועל, וההסדר שהושג ימנע את חילוקי הדעות.

במכבי מאמינים שאם הקבוצה תנצח מחר (שבת, 18:00) את הפועל רעננה במחזור הפתיחה של הליגה ואת הפועל במחזור השני, המועדון עשוי לשבור את שיא מכירת המנויים שלו – כ־18,000 מנויים בעונה הראשונה באיצטדיון העירוני – ולעבור את מכבי תל אביב שתפתח את העונה באיצטדיון בלומפילד המחודש.

 

 

נשיא מכבי יעקב שחר אישר למאמן מרקו בלבול לצרף לקבוצה בלם וקשר. שחר מאמין שהסגל הנוכחי יכול להתמודד על תואר האליפות, ובשל כך הוא מוכן להשקיע סכומים גדולים מהמתוכנן לצורך שדרוגו ועיבויו של הסגל.

סינטיהו סולליך טס לבולוניה, איטליה, שם הוא יעבור הליך שיקום במכון קינטיקס המתמחה בפציעות של ספורטאים. כזכור, בחודש מרץ נפצע סולליך וקרע את רצועות הברך – פציעה שבעקבותיה הוא נותח ונעדר מהמגרשים. סולליך עבר ניתוח לשחזור הרצועות, ובמכבי מקווים כי הליך השיקום יוביל לכך שבחודש אוקטובר הוא יוכל לשוב לאימונים ובחודש נובמבר הוא יעמוד לרשותו של המאמן מרקו בלבול.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בטיס בהצלחה

    בטיס תנצח את ברצלונה במחזור 2 בליגה ספרדית ותשיג 3 נקודות בקאמפ נואו בהצלחה לבטיס

  2. לידור

    בטיס תבקיעה עם חואקין פקיר נגד ברצלונה ותעממם אותם 3 אפס בעזרת השם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר