אריק אנדרסון. מתי יגיע מחליף? (צילום: אתר מכבי חיפה)
אריק אנדרסון. מתי יגיע מחליף? (צילום: אתר מכבי חיפה)

הפציעה של אנדרסון חמורה; ייעדר ארבעה חודשים

בתום ניתוח לאיחוי שבר מאמץ ברגלו של אריק אנדרסון התברר למכבי חיפה כי הפציעה אינה חדשה וכי היא הוחמרה באימוני פתיחת העונה

פורסם בתאריך: 30.10.19 16:55

הסנטר של מכבי חיפה אריק אנדרסון עבר בתחילת השבוע ניתוח ברגלו, והתברר כי הפציעה קשה יותר מהערכותיהם הראשונות וכי הוא צפוי להיעדר מהמגרשים למשך ארבעה חודשים. אנדרסון, שסובל משבר מאמץ, נותח בבית החולים זיו בצפת, ורק אז התברר למכבי כי הפציעה אינה חדשה וכי היא הוחמרה באימוני פתיחת העונה.

גורם במכבי אמר ל”כלבו – חיפה והצפון” כי אם דבר הפציעה היה ידוע לקבוצה, ספק גדול אם אנדרסון היה מוחתם. אנדרסון היה הזר הראשון שהוחתם במכבי בקיץ, לאחר שבעונה החולפת הוא שיחק באוברס הארגנטינאית.

במכבי ממתינים כעת להחלטתו של הבעלים ג’ף רוזן מתי להנחית בארץ מחליף לאנדרסון, שלא נגרע ממצבת השחקנים ועדיין רשום בקבוצה. אגב, רוזן אמור להגיע בקרוב לישראל לאחר חודשים ארוכים שבהם הוא לא ביקר בחיפה.

 

 

גרגורי ורגאס אמור לעמוד בשבת לרשותו של המאמן דניאל סאואנה במשחק מול עירוני נס ציונה. לאחר שני הפסדי חוץ רצופים בתחילת העונה (האחרון שבהם להפועל אילת בתוצאה 87:76) חייבת מכבי ניצחון, ותשמח לעשות זאת במשחק הבית הראשון של העונה.

קבוצת הנשים של מכבי חיפה, שהפסידה במשחק הבכורה שלה בליגת העל למכבי אשדוד בחוץ (52:49), תשחק ביום שני לראשונה בביתה באולם ברחוב ביכורים ותפגוש את מכבי רמת גן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר