ג’ף רוזן. יקבל 200,000 שקל? (צילום: ניר קידר)
ג’ף רוזן. יקבל 200,000 שקל? (צילום: ניר קידר)

לפנים משורת הדין: רוזן עשו לקבל מענק אליפות מהעירייה

למרות שקבוצות גברים בכדורגל ובכדורסל אינן זכאיות לתמיכות עירוניות, ג’ף רוזן דורש מעיריית חיפה מענק על הזכייה של מכבי חיפה באליפות הליגה הלאומית בעונה שעברה

פורסם בתאריך: 10.11.19 07:07

הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן דורש מעיריית חיפה מענק אליפות על הזכייה באליפות הליגה הלאומית בעונה שעברה, וזאת למרות שלפי תקנון התמיכות העירוני, קבוצות גברים בכדורסל ובכדורגל לא זכאיות לתמיכות. רוזן דורש מענק זהה לזה שניתן לקבוצת הנשים של מכבי שזכתה באליפות הליגה הלאומית ועלתה לליגת העל, ולמרות שקבוצתו אינה זכאית למענק הובטח לרוזן כי בקשתו תיבדק, ולפיכך ייתכן כי לפנים משורת הדין יאושר למכבי מענק בסך של 200,000 שקל.

ועדת התמיכות, שדנה בימים אלה בשינויים מהותיים בכל נושא הקריטריונים לחלוקת הקצבות ותמיכות, צפויה לדון בבקשתו של רוזן כבר בימים הקרובים.

במקביל אמור רוזן להיפגש עם ראש העיר עינת קליש רותם ולהציג בפניה טענות על היעדר תמיכה עירונית בקבוצתו ועל עלות השימוש הגבוהה לטענתו בהיכל הספורט ברוממה.

 

 

בינתיים ממתין יו”ר מחלקת הנוער והנשים במכבי אילן בק לתמיכות עירוניות נוספות למחלקה, וועדת התמיכות תדון גם בעניינו. אגב, קבוצת הנשים חתמה על הסכם אימוץ עם חברת הביטוח הפניקס בסך של כ־200,000 שקל, ושמה של החברה צורף לשמה של הקבוצה.

בתוך כך החתימה מכבי את הפאוור פורוורד נסטור קולמנארס (32, 2.03 מטרים) בניסיון למלא את מקומו של הסנטר הפצוע אריק אנדרסון, שייעדר למשך תקופה ארוכה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר