יואב כץ. יהיה חלק מרכזי בקבלת ההחלטות במועדון הכדורסל (צילום: צלמוס)
יואב כץ. יהיה חלק מרכזי בקבלת ההחלטות במועדון הכדורסל (צילום: צלמוס)

חברי עמותת לב אדום לא רוצים את כץ במועדון הכדורסל

חברים בעמותת לב אדום, אשר מנהלת את מועדון הכדורסל הפועל חיפה, הודיעו לראשי העמותה כי אם יואב כץ יהיה שותף לניהולו של המועדון, הם יבטלו את חברותם בעמותה

פורסם בתאריך: 14.11.19 10:23

עשרות מחברי עמותת האוהדים לב אדום הבהירו לראשי העמותה כי אם הבעלים של קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה יואב כץ ייכנס כשותף לניהולו של מועדון הכדורסל של הפועל, הם יבטלו את חברותם בעמותה.

כפי שנחשף לראשונה ב“כלבו – חיפה והצפון”, כץ מנהל משא ומתן עם אנשי עמותת לב אדום על ניהול משותף של מועדון הכדורסל. מאחורי הניסיון לשדך בין הצדדים עומד איש העסקים ראובן אלקס, חבר הנהלת מועדון הכדורסל. כץ כבר שוחח עם ראשי העמותה על חלוקת הסמכויות ביניהם. אם המהלך ייצא אל הפועל ימנה כץ נציג מטעמו בהנהלת העמותה.

בכל מקרה, כץ לא ירכוש את מועדון הכדורסל אך יהיה לו חלק בקבלת ההחלטות בו והוא יזרים לו כספים, בעוד שהעמותה תמשיך לנהל אותו.

 

 

בינתיים חזר כץ לארצות הברית, לא לפני שנפגש עם ראש העיר עינת קליש רותם, שהציעה לו להקים משרדים ומוזיאון בתחומי האיצטדיון העירוני.

הסיכוי שהפועל תקים מוזיאון הוא נמוך מאוד בשל חוסר תקציב, ובאשר למשרדים – הדבר תלוי בשאלה אם יושג הסכם בין כץ להסתדרות על המשך הפעילות במתחם קרית חיים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר