קריית הספורט העירונית. בקרוב יראו שם עוד חולצות אדומות? (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)
קריית הספורט העירונית. בקרוב יראו שם עוד חולצות אדומות? (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

הפועל צפויה לדרוש יחידות אימון נוספות בקריית הספורט

אם הפועל חיפה תיאלץ לעזוב את מתחם קרית חיים היא תדרוש מעיריית חיפה להגדיל את מספר יחידות האימון בקריית הספורט הסמוכה לבית נגלר

פורסם בתאריך: 24.1.20 07:33

בהפועל חיפה כבר נערכים לקראת האפשרות כי המועדון יידרש לעזוב את מתחם קרית חיים בשל המחלוקת מול ההסתדרות על נושא דמי השכירות, ובכוונתו של המועדון לדרוש מעיריית חיפה להגדיל את מספר יחידות האימון של הקבוצה הבוגרת וקבוצות מחלקת הנוער בקריית הספורט העירונית הסמוכה לבית נגלר בקרית חיים.

בהפועל טוענים כי בזמן ההקמה של קריית הספורט נמסר שמו של המועדון למועצה להסדר הימורים בספורט (הטוטו) כמי שישתמש בה, וכי הדבר אפשר לעירייה לקבל מהטוטו מימון בשיעור של מחצית מעלויות הקמת הקריה. בשל כך דורשת הפועל להגדיל משמעותית את מספר יחידות האימון במקום שעומד היום על כ־25 יחידות.

 

 

הסכם השכירות של הפועל בקריית הספורט ובאיצטדיון העירוני יפוג בתום העונה, במקביל להסכם במתחם קרית חיים, ובשבוע הבא אמור הבעלים של הפועל יואב כץ לדון עם אנשי חברת האיצטדיון העירוני על הארכת חוזה השכירות בו ועל האפשרות להעביר את משרדי המועדון מקרית חיים לאיצטדיון.

יצוין כי חוזה השכירות הקיים באיצטדיון נחתם לפני חנוכתה של קריית הספורט, ולאחר שכץ איים לעזוב את חיפה ולקיים את משחקיה של קבוצתו באיצטדיון בעכו, הוא קיבל יחידות אימון נוספות בקריית הספורט בתמורה להישארותה של הפועל בחיפה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר