קריית הספורט העירונית. הפועל תקבל בלעדיות? (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)
קריית הספורט העירונית. הפועל תקבל בלעדיות? (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

הפועל הציעה לעירייה חצי מיליון שקל תמורת שימוש במתקניה

בהפועל חיפה נערכים לעזיבת מתחם קרית חיים, והמועדון הציע לעיריית חיפה כ־500,000 שקל בשנה תמורת שימוש מלא במתקנים העירוניים. במועדונים הקטנים זועמים

פורסם בתאריך: 15.2.20 10:17

הפועל חיפה נערכת ליום שלאחר עזיבת מתחם קרית חיים. בשל המחלוקת עם ההסתדרות, שדורשת תשלום של דמי שכירות חודשיים על השימוש במתחם קרית חיים, הציעה הפועל לעיריית חיפה כ־500,000 שקל בשנה תמורת שימוש מלא של הקבוצה הבוגרת ושל קבוצות מחלקת הנוער במתקנים העירוניים.

בהפועל מעריכים את עלות השימוש במתחם קרית חיים ב־1.3 מיליון שקל בשנה, כך שאם העירייה תקבל את הצעתה יחסוך המועדון כ־800,000 שקל בשנה.

 

 

אלא שאם העירייה תקבל את הצעה, הדבר עלול לגרום לפגיעה קשה במועדונים החיפאיים הקטנים. רבות מהקבוצות הללו לא משלמות תמורת השימוש במתקנים העירוניים, ואם הפועל תשתלט על נתח נכבד מיחידות האימון בהם, לא יישארו שעות אימון לקבוצות האחרות.

חזי עיני, נשיא בית”ר חיפה מליגה ג’, זועם: “אין סיכוי שנאפשר מצב כזה. זו פגיעה בבבית”ר חיפה ובמועדונים נוספים. דבר כזה לא היה מעולם וגם לא יהיה”.

בתוך כך, מיקי קופל נפגש עם ראשי ההסתדרות בתל אביב והציג בפניהם את תוכניתו למתחם קרית חיים. קופל התחייב להשקיע מיליון וחצי שקל בשיפוץ המתחם, לשלם דמי שכירות בסך של 15,000 שקל בחודש ולהתחייב לקבלת רישיון עסק למתחם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר