אסף בן דב, איאס עראף, אביו אלפרד עראף, עו”ד שרבל ג’ובראן ויניב כהן. ממעלות למכבי חיפה דרך נהריה
אסף בן דב, איאס עראף, אביו אלפרד עראף, עו”ד שרבל ג’ובראן ויניב כהן. ממעלות למכבי חיפה דרך נהריה

איאס עראף חתם על חוזה לשלוש שנים במכבי חיפה

קשר קבוצת הנוער הירוקה, שעשוי לצאת למבחנים בדינמו זאגרב הקרואטית, חתם במכבי לשלוש שנים עם אופציה של המועדון לשנתיים נוספות. וגם: מי יאמנו את קבוצות המחלקה?

פורסם בתאריך: 8.6.17 22:25

איאס עראף בן ה־18, קשר קבוצת הנוער של מכבי חיפה, חתם על חוזה לשלוש שנים במועדון, ובסיומן תהיה למכבי האופציה להאריך את חוזהו בשתי עונות נוספות.

עראף החל את דרכו בקבוצות הילדים של ס.כ מעלות, עבר להפועל נהריה והצטרף למכבי בגיל נערים ב’. בעונה האחרונה הוא נמנה עם קבוצת הנוער הירוקה, שיחק עמה בליגת אלופות לנוער וזכה איתה באליפות. עראף קיבל לאחרונה זימון למבחנים בדינמו זאגרב הקרואטית, והוא עשוי להצטרף אליה כבר העונה ובהמשך לחזור למכבי.

לאחר החתימה אמר השחקן לאתר הרשמי של מכבי: “אני שמח להמשיך במועדון שהאמין ביכולותי, ואני בטוח שאוכיח את עצמי על המגרש”.

נציגו של השחקן עו”ד שרבל ג’ובראן אמר ל”כלבו”: “אני מודה למועדון על האמון שניתן בעראף. הוא שחקן צעיר ומוכשר שיכול להוביל את הקבוצה בעתיד. ההזמנה למבחנים במועדון הפאר הקרואטי רק מחזקת את הדברים”.

ובעניין אחר, לאחר שנקבע כי איתי מרדכי ימשיך בתפקידו כמאמן קבוצת הנוער של מכבי, הוחלט כי עוזרו יוסי ג’נח לא ימשיך לעבוד לצדו אלא יאמן את קבוצת נערים ג’. אברהם אבוקרט, שאימן את קבוצת נערים א’, יאמן בעונה הבאה את קבוצת נערים ב’ וימשיך איתה גם בעונה שלאחר מכן כדי ליצור רצף של שנתיים. ערן ססי שאימן את קבוצת ילדים א’ ימשיך עם שחקניו ויאמן אותם בקבוצת נערים ג’. ניר דוידוביץ’ מונה למאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת, ומכבי תמנה במקומו מאמן שוערים אחר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר