אריה טל. “קבענו שיהיו עוד פגישות עבודה” (צילום: אורן סטלקול)
אריה טל. “קבענו שיהיו עוד פגישות עבודה” (צילום: אורן סטלקול)

שת”פ בין מכבי חיפה להפועל טירת כרמל

אחרי העברת משרדי המועדון לעיר השכנה נפגשו מנכ”ל מכבי חיפה אסף בן דב וראש העיר טירת כרמל אריה טל וסיכמו על שיתוף פעולה שיתבסס על קליטת שחקנים מוכשרים מטירת כרמל

פורסם בתאריך: 3.8.17 16:47

לאחר שחתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם הפועל רמת גן, עם הפועל נצרת עלית ועם הפועל עפולה מהליגה הלאומית, נמצאת מכבי חיפה בדרך לשיתוף פעולה גם עם הפועל טירת כרמל מליגה ב’. אך בניגוד להסכמים עם שלוש הקבוצות הראשונות ולפיהם תשאיל אליהן מכבי שחקנים צעירים כדי לצבור ניסיון ודקות משחק, שיתוף הפעולה עם טירת כרמל מבוסס על קליטת שחקנים מוכשרים מהעיר השכנה ולפתחם במכבי.

ראש העיר טירת כרמל אריה טל נפגש השבוע עם מנכ”ל מכבי חיפה אסף בן דב, ובשיחה בין השניים עלו רעיונות נוספים לשיתוף פעולה, וזאת לאחר שמכבי העבירה את משרדי המועדון למתחם שער הכרמל בטירת כרמל. טל ובן דב דנו בסיוע של מכבי לקבוצות מחלקת הנוער של הפועל טירת כרמל, בהשתתפותם של שחקני הקבוצה באירועי ספורט שיקיימו בעיר ועוד.

“פגשתי מנכ”ל שמוכן לשיתוף פעולה מלא, וזה בהחלט משהו שיעזור גם למכבי וגם לטירת כרמל”, אמר טל ל”כלבו”, “זו היתה פגישה ראשונית, דנו במכלול של נושאים, וקבענו שיהיו עוד פגישות עבודה”.

בעניין העברת המשרדים של מכבי לעירו אמר טל: “המעבר של מכבי יחזק את הקשר בינה לבין תושבי העיר שעדיין זוכרים את כוכבי העבר של מכבי ראובן עטר ומרקו בלבול שיצאו מטירת הכרמל וסייעו להצעיד את מכבי לימיה הגדולים. אני מאמין שהקשר הזה יעזור לעוד שחקנים צעירים מטירת כרמל להגיע למכבי ואולי להפוך לכוכבים”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר