עופר רחימי. חוזר לירוק (צילום: צלמוס)
עופר רחימי. חוזר לירוק (צילום: צלמוס)

רחימי חזר למכבי כמאמן אישי של שחקני מחלקת הנוער

יו”ר מחלקת הנוער של מכבי חיפה אילן בק מינה את עופר רחימי, שסיים לפני כחודש את תפקידו בקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה, למאמן האישי של השחקנים המצטיינים במחלקה

פורסם בתאריך: 22.3.19 09:06

עופר רחימי, שסיים לפני כחודש את תפקידו כמאמן הפועל חיפה מהליגה הלאומית, חזר למכבי חיפה וישמש כמאמן אישי של שחקנים מצטיינים במחלקת הנוער של מכבי.

יו”ר מחלקת הנוער אילן בק מאמין ביכולת של רחימי לשפר את יכולותיהם של שחקני המחלקה, ובעיקר של שחקני קבוצת הנוער הבכירה שמשחקת בליגת העל. לקראת העונה הבאה צפוי רחימי להתמנות למאמנה של אחת מקבוצות המחלקה.

אחד מהפרויקטים המרכזיים של רחימי יהיה מקסים פוקסמן (17, 2.01 מטר), שמשחק גם בנבחרת של בית הספר הריאלי. בשלב זה פוקסמן אינו מיועד לעבור בשנה הבאה לקבוצה הבוגרת של מכבי, אבל הוא צפוי לקבל זימון לנבחרת הנוער של ישראל.

 

 

בתוך כך, כאשר נותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה הלאומית, מכבי חיפה עלתה למקום השלישי והפועל ירדה למקום העשירי והיא קרובה לאובדן הסיכויים להשתחל לפלייאוף העליון.

ביום שלישי הביסה מכבי בבית את האחרונה בטבלה הפועל כפר סבא בתוצאה 64:90, קטעה רצף של שלושה הפסדים ועלתה למאזן של 15 ניצחונות מול תשעה הפסדים. במכבי בלטו דניאל קופרברג (19 נקודות ו־15 ריבאונדים) ואנתוני פישר (16 נקודות).

הפועל הובסה בחוץ על ידי אליצור אשקלון בתוצאה 93:71, ולאחר שני הפסדים רצופים ירדה למאזן עשרה ניצחונות ו־14 הפסדים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר