מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, ליאור פרי (צילום: בועז כהן)
מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, ליאור פרי (צילום: בועז כהן)

היועמ"ש של העירייה: "גם להפועל חיפה הוצע להקים מוזיאון. לא התקבלה מהם תגובה עניינית"

ההסכם להקמת מוזיאון הכדורגל מכבי חיפה אושר הערב (ראשון) במועצת העיר. בטרם ההצבעה אמרה הילה לאופר מהירוקים: "התפקיד של העירייה לבוא ולמצוא פתרון שכל הצדדים יהיו מרוצים, גם אם לקבוצה אחת אין את היכולת להשקיע"

פורסם בתאריך: 27.2.22 21:33

מועצת העיר אישרה הערב (ראשון) את ההסכם להקמת מוזיאון מכבי חיפה שנחתם בין העירייה למועדון הכדורגל. 13 חברי מועצה הצביעו בעד, אף לא אחד התנגד, ואחד נמנע (יואב רמתי).

מהדיון במועצה עולה, כי גם להפועל חיפה הוגשה הצעה להקמת מוזיאון, אולם לטענתם של מנכ"ל אצטדיון סמי עופר, ליאור פרי, והיועצת המשפטית של העירייה, עו"ד ימית קליין, בהפועל חיפה לא נענו להצעתם.

חברת מועצת העיר מטעם הירוקים הילה לאופר ביקשה לדעת האם התנהלו מגעים גם עם הקבוצה העירונית המתחרה, הפועל חיפה, על הקמת מוזיאון משלה.

פרי השיב: "הוצע להפועל חיפה להרים את הכפפה ולהקים מוזיאון באותם התנאים. נעשתה פנייה מסודרת גם באמצעות מייל וגם בשיח. התשובה הרשמית הייתה שהם לא מעוניינים. נעשתה יותר מפנייה אחת".

 

 

עו"ד קליין אמרה: "הייתה פנייה גם למכבי וגם להפועל. לשני המועדונים הוצע אותו סכום של 1.5 מיליון שקלים. מבחינתנו זו הכלה. לפי מה שנמסר לי, הפועל חיפה לא הגיבה באופן ענייני. ההנחיה כרגע של השירות המשפטי היא ההצעה תהיה זהה לשניהם. אם הפועל חיפה רוצים – בשמחה. ניתנה הנחיה לידינו להצעה שווה".

לאופר אמרה: "אנחנו מכירים את האמוציות של שני הצדדים, ואני חושבת שצריך לקחת בחשבון שהדבר הזה שקבוצה אחת מקבלת ביטוי יכול לעורר הרבה מתחים. מגיע למכבי חיפה, אבל אני חושבת ששתי הקבוצות צריכות לקבל ביטוי, ופה זה התפקיד של העירייה לבוא ולמצוא פתרון שכל הצדדים יהיו מרוצים, גם אם לקבוצה אחת אין את היכולת להשקיע. להגיד שלחנו להם מכתב זה לא תופס. זה באחריותך לעשות הכל, הכל, כדי שלעיר הזו, שתי הקבוצות יקבלו ביטוי בתוך העיר חיפה. יש מכבי חיפה ויש הפועל חיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר