יצחק בלס (צילום: בועז כהן)
יצחק בלס (צילום: בועז כהן)

הפריימריז בליכוד: בלס יתמודד על מקום בכנסת

חבר מועצת העיר יצחק בלס יתמודד בפריימריז של מפלגת הליכוד לכנסת על המקום ה-34 אשר משוריין ברשימה לנציג חיפה. בלס: "זה התבשל והתבשל, וחיכיתי לראות מה יהיה עם ועדת החוקה ועם השריונים. לא קל להיכנס לכנסת, זו התמודדות קשה"

פורסם בתאריך: 12.7.22 07:59

חבר מועצת העיר יצחק בלס מסיעת הליכוד הכריז על התמודדותו בפריימריז של מפלגת הליכוד לכנסת על המקום המשוריין ברשימה לנציג חיפה. בלס הוא חבר תנועת חירות עוד משנות ה-70 וחבר מרכז הליכוד. אל מועצת העיר הוא נכנס בבחירות האחרונות שהתקיימו ב-2018, והוא משמש גם יו"ר כולנו סלע בהסתדרות במחוז חיפה.

"המקום המשוריין לחיפה ברשימת הליכוד הוא המקום ה-34", אמר בלס, "הגיע הזמן שחברי התנועה שלנו יהיו במרכז העשייה. לא יכול להיות שאנשים יהיו שרים וחברי כנסת, ואילו הפעילים שלנו, שהם בעלי השכלה, ניסיון ויכולות, לא יהיו בשום מקום. לא יכול להיות מצב שבו בגלל שהם חברי מפלגה או חברי מרכז הם לא יכולים להתקדם בתפקיד. מה, זה פסול? הגיע הזמן לשנות את הכל ושכולם ייקחו חלק בעשייה".

 

 

בניגוד לרשימה הכללית, שבה בוחרים כל חברי הליכוד את הנציגים לרשימה במסגרת הפריימריז, על המשבצות המשוריינות לאזורים השונים מצביעים חברי המרכז בלבד. "אני בוטח בציבור חברי המרכז", אמר בלס, "אני לא רוצה למסור כרגע מספרים ותחזיות, אבל אני יכול להגיד שאוהבים, מעריכים מכבדים אותי, ואני בטוח שגם מאמינים בי שאעמוד מאחורי המילים שלי ומאחורי הכוונות שלי. הגיע הזמן שבתנועת הליכוד יכבדו את חברי המפלגה".

את ההחלטה על התמודדותו הוא קיבל אתמול (שני). "זה התבשל והתבשל, וחיכיתי לראות מה יהיה עם ועדת החוקה ועם השריונים במפלגה", הוא הסביר. אם בלס יבחר למשבצת המועמד המשוריין לחיפה, הדבר יאלץ אותו לפרוש ממועצת העיר. על כך הוא אמר: "זו הבעיה? מועצת העיר היא לא הבעיה. הבעיה היא העיר והתושבים שראש העיר עינת קליש רותם צריכה לדאוג להם אך לא דואגת. אני מוכן להתפטר ממועצת העיר, רק שלציבור יהיה טוב. אני לא במועצת העיר כדי 'לחפש' את ראש העיר אלא כדי לדאוג לציבור. לא קל להיכנס לכנסת, זו התמודדות קשה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר