איתמר צ'יזיק (צילום: ראובן כהן)
איתמר צ'יזיק (צילום: ראובן כהן)

במועצת השינוי פועלים שלא להאריך את כהונתו של צ'יזיק כיו"ר האיצטדיון

ב-11 בספטמבר אמורה להסתיים כהונתו של איתמר צ'יזיק כיו"ר דירקטוריון האיצטדיון העירוני. גורמים במועצת השינוי מייעדים לתפקיד את יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר שמשון עידו. צ'יזיק: "באתי לתרום ולקדם את ענייני האיצטדיון, וכל השאר יידון בעתו. אם העיר תרצה שאמשיך במפעל חיי, אשמח לעשות זאת"

פורסם בתאריך: 17.8.22 15:19

גורמים במועצת השינוי פועלים שלא להאריך את כהונתו של איתמר צ'יזיק כיו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני. כזכור, צ'יזיק מונה לתפקיד במסגרת ההסכם הקואליציוני שנחתם בין עינת קליש רותם לדוד עציוני טרם הבחירות, כאשר צ'יזיק היה מס' 2 ברשימת חיפה מתחדשת של עציוני. מכיוון שעציוני התפטר מתפקידיו כסגן ראש עיר וכחבר מועצה, ושלושת הנציגים של הרשימה נמנים עם האופוזיציה אך חלקם לא עם מועצת השינוי, חברים במועצת השינוי אינם רואים עצמם מחויבים לעציוני או לצ'יזיק.

ב-11 בספטמבר אמורה להסתיים כהונתו כיו"ר החברה, וכדי להאריך אותה זקוקה קליש רותם לאישורה של מועצת העיר. כאמור, גורמים במועצת השינוי אומרים כי כאשר ראש העיר תביא את הנושא לאישור המועצה, הם יצביעו נגד ההארכה. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי חברים במועצת השינוי ינסו לקדם לראשות הדירקטוריון חבר מועצה מטעמה, וכי רוב הסיכויים שיהיה זה יו"ר סיעת הליכוד שמשון עידו אשר משמש דירקטור בחברה.

 

 

צ'יזיק (75) שירת בעבר כקצין צה"ל בדרגת אלוף משנה באגף המודיעין. בספטמבר 1970 הוא נפצע במהלך שירותו הצבאי ואיבד רגל בזמן הסתערות לתוך עמדה ממוקשת של מחבלים בהר דב. לאחר שחרורו מצה"ל בשנת 1991 מונה צ'יזיק למנכ"ל חברת אתו"ס, ב-2002 מונה למנכ"ל מכבי חיפה, ומשנת 2009 היה פעיל בפרויקט הקמת האיצטדיון. בשנת 2016 הוא סיים את תפקידו במכבי, וכעבור שנתיים שובץ במקום השני ברשימתו של עציוני. הוא ויתר על מקומו בצמרת הרשימה, לא נכנס למועצת העיר, ובשנת 2019 מונה ליו"ר חברת האיצטדיון העירוני.

עידו מסר בתגובה: "לא שמעתי על דבר כזה וגם לא דיברנו על דבר כזה. מועצת השינוי עוד לא דנה בזה בכלל".

צ'יזיק מסר: "באתי לתרום ולקדם את ענייני האיצטדיון, וכל השאר יידון בעתו. אם העיר תרצה שאמשיך במפעל חיי, אשמח לעשות זאת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר