עינת קליש רותם ויעקב פינגולד (צילום: בועז כהן)
עינת קליש רותם ויעקב פינגולד (צילום: בועז כהן)

קליש רותם על פינגולד ועידו: "קיקיוניים". התגובה לא איחרה לבוא

במייל ששלחה ראש העיר עינת קליש רותם ליועצת המשפטית לעירייה וליועצת המשפטית לחברה הכלכלית נכתב: "אין מצב בעולם שבמשחקי ליגת האלופות יהיו נוכחים חברי מועצה קיקיוניים, אבל מ"מ ראש העיר לא יורשה להיכנס". אתמול בישיבת מועצת העיר אמר פינגולד: "אני נותן לך שבעה ימים להתנצל"

פורסם בתאריך: 30.8.22 08:39

ראש העיר עינת קליש רותם כינתה את חברי מועצת העיר יעקב פינגולד ושמשון עידו, המשמש יו"ר סיעת הליכוד, "חברי מועצה קיקיוניים", ופינגולד לא נשאר חייב. אתמול (שני), לפני סיום ישיבת מועצת העיר, הוא ביקש למסור הודעה אישית לנוכחים.

"התברר לי כי ראש העיר פנתה ליועצת המשפטית של חברת האיצטדיון בדרישה לחקור ולברר איך צפיתי ביחד עם שמשון עידו (יו"ר סיעת הליכוד במועצה. ב"כ) במשחק הבינלאומי בין מכבי חיפה לכוכב האדום בלגרד", אמר פינגולד, "בפנייה היא כינתה אותנו 'חברי מועצה קיקיוניים' וצירפה כעד את הדובר אלירן טל שנכח במשחק. אז קודם כל, תרגיעי. כנראה שאת עדיין מבולבלת. יש לי מנוי למכבי חיפה כבר עשרות שנים בשער יהלום, שילמתי עשרות אלפי שקלים מכיסי בתקופה הזו, הרבה מעבר למה שאת סייעת למכבי ולהפועל חיפה ביחד. ועכשיו לעיקר, תקשיבי היטב ראש העיר – הגשתי נגדך תלונה ליחידת להב 433 על כך שביצעת נגדי האזנות סתר בלתי חוקיות מכספי העירייה ושלחת חוקרים לעקוב אחריי, אחרי חברי מועצת עיר ואחרי בעלי תפקידים נוספים בניגוד לחוק. להב 433 החליטה לפתוח בחקירה פלילית נגדך ונגד אנשים נוספים. החקירה מתנהלת ממש בימים אלה, ובמקומך הייתי מודאג מאוד".

פינגולד לא עצר. "באיזו סמכות את פונה לעובדי עירייה ותאגידים עירוניים לבלוש אחרי ואחרי חברי מועצת העיר, ובאיזה סמכות את נוקטת לשון הרע ומכנה את חברי המועצה 'קיקיוניים'?", הוא תהה, "היועצת המשפטית הבהירה לך שאין לך סמכות להתערב בהתנהלות חברת האיצטדיון. את השתמשת בפקידי העירייה כדי לפגוע בחברי מועצה. אני נותן לך שבעה ימים לאסוף את הפניות חזרה, ולהתנצל בפני ובפני עידו בנוסח שיוסכם איתנו".

 

 

לידי "כלבו – חיפה והקריות" הגיע המייל שבו כינתה קליש רותם את השניים "חברי מועצה קיקיוניים". במייל, שממוען ליועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין וליועצת המשפטית לחברה הכלכלית רבקה ינקו נכתב: "מבקשת לעדכן שאין מצב בעולם שבמשחקי ליגת האלופות יהיו נוכחים חברי מועצה קיקיוניים, אבל מ"מ ראש העיר לא יורשה להיכנס. לטיפולכם עד 14 בספטמבר. כמו כן מבקשת פירוט מלא כיצד השניים נכנסו עוד השבוע".

 

"חברי מועצה קיקיוניים". המייל של עינת קליש רותם

"חברי מועצה קיקיוניים". המייל של עינת קליש רותם

 

עידו מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "היא ראתה שהיינו ביציע ה-VIP בסמי עופר ואמרה איך זה שאנחנו היינו שם ולממלא המקום שלה לא נותנים להגיע. אז היא ביקשה לבדוק איך שני חברי מועצה קיקיוניים לדבריה היו במשחק. היא רק לא מבינה דבר אחד פשוט – לפינגולד יש מנוי יהלום שעולה לו הרבה כסף, ואני בעברי הייתי שחקן מכבי חיפה, ושחקני עבר במכבי מוזמנים למשחקי הקבוצה, כאשר בכל משחק עושים סבב בין שחקני העבר מי ייכנס לתא הצפייה. במשחק הזה הגיע תורי והזמינו אותי. פינגולד דרש ממנה התנצלות בשמנו, אז שתתנצל".

בעיריית חיפה סירבו להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בעוד כשנה נתבקש להצביע בבחירות לראש העיר. יש מישהו שיקום בקרוב וישכנע אותנו שהעתיד יותר טוב?
    לגבי קליש. לצערי, אין טעם להתייחס למה שקורה . מקרה אבוד!

  2. עופר

    אין גבול שראשת העיר הגרועה הזו לא חוצה. עוד שנה נותנים לה בעיטה החוצה.

  3. פשוט לא מתאימה

    טוטאל לוס, חבל להתייחס כבר. דרושה בעיר ועדה קרואה מיידית עם אנשי מקצוע לניהול העיר

  4. יוסי

    החיפאים הכניסו לעצמם גול עצמי כאשר בחרו בקאליש רותם. אישה הזויה. נזק לעיר. כדאי להם למצוא דרך להפטר ממנה כמה שיותר מהר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר