עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)
עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)

מינויו של ביאדסי למנכ"ל העירייה הוחזר לוועדת הכשירות

בדיון שנערך בבית הדין האזורי לעבודה בתביעה שהגישה עמותת עורכי דין למינהל תקין לבית הדין האזורי נגד עיריית חיפה, משרד הפנים ועו"ד פאחר ביאדסי, הסכימו הצדדים כי מינויו של ביאדסי לתפקיד מנכ"ל העירייה יחזור לדיון מחודש בוועדת הכשירות, על אף שזו כבר החליטה פה אחד על מינויו

פורסם בתאריך: 1.9.22 15:09

נושא מינויו של עו"ד פאחר ביאדסי לתפקיד מנכ"ל עיריית חיפה יחזור לוועדת הכשירות, על אף שזו כבר החליטה פה אחד על מינויו של ביאדסי – כך הוחלט היום (חמישי) בהסכמת הצדדים במסגרת התביעה שהגישה עמותת עורכי דין למינהל תקין לבית הדין האזורי לעבודה נגד העירייה, משרד הפנים וביאדסי.

עוד הוחלט כי ביאדסי – המועמד של ראש העיר עינת קליש רותם לתפקיד המנכ"ל – יעביר מסמכים על עבודותיו במקומות שונים לאורך השנים כחלק מהצגת הניסיון התעסוקתי שלו. "לאחר שהמסמכים יומצאו לבא כוח העירייה, היא תעשה כמיטב יכולתה להביא את העניין פעם נוספת לפני ועדת הכשירות. הוועדה תדון בעניין ותקבל החלטה מנומקת ביחס לכל אחד מהעניינים שעליה להחליט לגביהם – הן לגבי תנאי הסף והן לגבי הטענות לגבי התאמתו של ביאדסי לאור עברו המשמעתי. בשלב זה איננו סוגרים את התיק לאור האפשרות שבא כוח המבקשת (עמותת עורכי דין למינהל תקין; ב"כ) יבקש להגיש בקשה במתן צו לגילוי מסמכים כנגד צד ג'".

 

 

משרד הפנים הגיש אתמול את תגובתו לבקשתה של העמותה למתן צווים זמניים לעיכוב המינוי של ביאדסי. בבקשה נכתב כי "נכון למועד כתיבת תשובה זו, לאחר בחינה של פרוטוקול ועדת הכשירות, נראה כי לא התקיים דיון מעמיק בקרב חברי ועדת הכשירות, בהינתן המידע שהונח בפניהם, באשר להתאמתו של ביאדסי מבחינה ערכית לתפקיד זה. על ועדת הכשירות היה לקיים דיון לאחר ששמעו את ביאדסי, וליתן הנמקה אשר את סבירותה ניתן יהיה לבחון, באשר לאיזון המתבקש בין טוהר המידות ואמון הציבור מחד, לעברו של ביאדסי מאידך". בהקשר זה יצוין כי נציג משרד הפנים ישב בוועדה והצביע בעד המינוי.

ממשרד הפנים נמסר: "נציג השרה הוא הוא בעל תפקיד מקביל לתפקיד הנדון במכרז, והוא פועל בהתאם לשיקול דעתו בזמן המכרז. החלטת הוועדה נבחנה לאחר מעשה בידי המשרד, ונמצא כי לא היתה התייחסות של כל חברי הוועדה לנושא הערכי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר