איתמר צ'יזיק ושמשון עידו (צילומים: ראובן כהן, יח"צ)
איתמר צ'יזיק ושמשון עידו (צילומים: ראובן כהן, יח"צ)

דירקטוריון האיצטדיון בחר בעידו ליו"ר במקום צ'יזיק

לאחר שלא צלחו הניסיונות של מועצת השינוי שלא להאריך את כהונתו של איתמר צ'יזיק כיו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון, אתמול אושר המינוי של שמשון עידו בדירקטוריון החברה. חבר מועצת העיר יעקב פינגולד: "נבחר האיש הנכון במקום הנכון. העיקר שהוא צמוד אלי אז הוא יהיה בסדר"

פורסם בתאריך: 20.9.22 07:52

דירקטוריון חברת האיצטדיון בחר אתמול (שני) ביו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר שמשון עידו ליו"ר הדירקטוריון במקומו של איתמר צ'יזיק.

צ'יזיק מונה לתפקיד במסגרת ההסכם הקואליציוני שעליו חתמו ראש העיר עינת קליש רותם ודוד עציוני. צ'יזיק, שהיה חבר ברשימתו של עציוני, העדיף שלא לשמש חבר במועצת העיר ובמקום זאת קיבל את התפקיד לתקופה של שלוש שנים שתוקפה פג ב-10 בספטמבר.

כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והקריות", במועצת השינוי פעלו על מנת שלא להאריך את כהונתו של צ'יזיק ולהביא למינויו של עידו. ישיבת המועצה שבה אמורים היו לדון בהארכת כהונתו של צ'יזיק לא התקיימה בסופו של דבר, וההערכות היו שהסיבה לכך היא חשש של חברי מועצת השינוי שאין להם רוב בעד עידו. גם בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר לא היה למועצת השינוי רוב, והיא הסתיימה לפני שהנושא עלה לדיון. אתמול כאמור קיים דירקטוריון חברת האיצטדיון הצבעה על תפקיד יו"ר הדירקטוריון, ועידו נבחר לתפקיד ברוב של ארבע קולות מול נמנע אחד.

 

 

חבר מועצת העיר יעקב פינגולד שמשמש חבר בדירקטוריון אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "נבחר האיש הנכון במקום הנכון. לעידו יש ניסיון של ניהול דירקטוריון חברת יפה נוף, הוא כיהן כחבר בדירקטוריונים רבים, היה סגן ראש עיר, הוא הרבה שנים בפוליטיקה ויש לו הרבה קשרים ואהבה לספורט. העיקר שהוא צמוד אלי אז הוא יהיה בסדר".

מצ'יזיק נמסר כי הוא יגיב בהמשך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר