אמנון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
אמנון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

פוצץ הליך הגישור בין הנהלת העירייה לוועד העובדים

ארגון עובדי עיריית חיפה הודיע על פיצוץ הליך הגישור מול הנהלת העירייה: לאחר שראש העיר הסמיכה את סגנה לחתום על ההסכם, הוא החליט לבטל את סמכותו ולהחזירה לראש העיר. לצערנו, ראש העיר נמנעת מלחתום על ההסכמות שגובשו עם הארגון". מהשעה 11:00 לא יינתנו דוחות חניה

פורסם בתאריך: 20.9.22 11:28

ארגון עובדי עיריית חיפה הודיע היום (שלישי) על פיצוץ הליך הגישור מול הנהלת העירייה. בהודעה שפרסם הוועד לפני דקות אחדות נכתב: "לאחר שבשבוע שעבר החליט ארגון העובדים להשהות את פעולותיו על מנת לקיים משא ומתן בתום לב מול הנהלת העירייה, גובשה הסכמה על רוב סעיפי המחלוקת. את המשא ומתן הוביל יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר טל, והוא אושר עקרונית על ידי משרד האוצר. לאחר שראש העיר הסמיכה את סגנה לחתום על ההסכם, הוא החליט לבטל את סמכותו ולהחזירה לראש העיר. לצערנו, ראש העיר נמנעת מלחתום על ההסכמות שגובשו עם ארגון העובדים בתירוצים שונים ומשונים".

עוד נכתב כי "בעקבות היחס המזלזל והצפוי וחוסר המסוגלות לקבל החלטות, אנו מודיעים בגיבוי ההסתדרות על נקיטת פעולות נוספות בקרוב. כצעד ראשון, היום מהשעה 11:00 לא יינתנו דוחות חניה במרחב העיר. נעדכן בכל התפתחות בנושא".

כזכור, ביום ראשון פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי פגישת הגישור שהתקיימה עד אחר חצות ביום חמישי שעבר לא נשאה פרי. עם זאת, בר טל דווקא היה אופטימי וסבר שההתדיינות תסתיים בהסכמות. גם יו"ר הארגון אמנון עידו סבר שהפתרון קרוב, אך כעת כאמור הודיע הארגון על פיצוץ במשא ומתן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר