אמנון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
אמנון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

ארגון עובדי עיריית חיפה מאיים בנקיטת צעדים ארגוניים

במכתב ששלח יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו לראש העיר עינת קליש רותם הוא דורש לכנס את ועדת שדרוגים עד מחר וטוען כי קליש רותם הודיעה באופן חד צדדי על מועד חדש לכינוס - בעוד חודש: "האחריות על אי הנעימות שתיגרם לתושבים כתוצאה מהצורך לנקוט צעדים ארגוניים מונח על כתפיכם"

פורסם בתאריך: 16.11.22 10:41

ארגון עובדי עיריית חיפה הודיע לראש העיר עינת קליש רותם כי הוא יפתח בצעדים ארגוניים אם היא לא תכנס את ועדת השדרוגים עד למחר, בהתאם להבנות שאליהם הגיעו הארגון והנהלת העירייה בבית הדין האזורי לעבודה.

במכתב ששלח אמש (שלישי) יו"ר הארגון אמנון עידו לקליש רותם נכתב: "ב-21 בספטמבר הגענו להבות אשר קיבלו תוקף של פסק דין, ולפיהן היה על העירייה לפעול להעברת הסייעות לדירוג דרגה, למתן קצובת רכב ולכינוס ועדת שדרוגים, וזאת עד 15 בנובמבר. זה מספר שבועות מתריע הארגון על כך שהעירייה לא נערכת לקיום ועדת שדרוגים במועד, אך בחרת להתעלם מהתרעות אלה. היום התקבל מכתב מטעמך שבו הקמת נוהל חדש בכל הנוגע למתן שדרוגים באופן חד צדדי החורג מהנוהל הקיים במשך שנים, תוך שאת מבקשת להחיל אותו על הוועדה הנוכחית, ואף הודעת על פתיחת המועד, שוב באופן חד צדדי, ל-15 בדצמבר – חודש לאחר מועד שנקבע".

 

 

עוד כתב עידו כי "מלבד העובדה שמדובר בצעד חד צדדי, הרי שמדובר בתחבולה ובחוסר תום לב קיצוני כאשר במשך חודשים נמנעת מלפעול לכינוס הוועדה, והיום, עת הגיע המועד האחרון, החלטת לפרסם נוהל חדש ושונה במטרה לעכב את כינוס הוועדה בשנית. דומה כי את מבקשת במזיד לפגוע ולחבל בהבנות שאליהן הגענו בבית הדין ולעשות כל שביכולתך למנוע קיומם של יחסי עבודה הוגנים ומסודרים בעירייה. לכן אני נאלץ להודיע כי ככל שעד ליום חמישי (מחר; ב"כ) לא תתקיים ועדת השדרוגים בהתאם לנוהל הקיים ולא ימולאו מלוא ההבנות שקיבלו תוקף של פסק דין, ינקוט ארגון העובדים צעדים ארגוניים במועד ובהיקף כפי שימצאו לנכון ובתיאום עם ההסתדרות. האחריות על אי הנעימות אשר תיגרם לתושבים כתוצאה מהצורך לנקוט צעדים ארגוניים מונח לפתחכם ועל כתפיכם, וצר לנו כי לכדי כך הגיעו פני הדברים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אדון ניר תמצא עבודה אחרת, המלצה חמה

    ניר אתה האחרון שלא רואה את בגדי המלך החדשים. עוד 10 חודשים נעיף את הכשלון המטורף שלכם ב'חיםה מתה'

  2. יוחאי פ.

    ראש עיר הזויה שבכוונה אינה עומדת בהסכמים שקיבלו פסק דין בבית משפט.
    את זה היא עושה על מנת שועד העובדים ישבית את העירייה והיא תוכל להתבכיין שהעובדים "המושחתים" פוגעים בכוונה בתפקוד העירייה והיא לבדה נלחמת בשחיתות ובטוהר המידות.
    הנוהג הזה נמשך מהיום שהיא נכנסה לתפקידה.
    היא משולה לאדם שהולך בשמש עם חמאה על הראש.
    כמה פתטי אדם יכול להיות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר