פסטיבל "החג של החגים" (צילום: צבי רוגר)
פסטיבל "החג של החגים" (צילום: צבי רוגר)

קליש רותם התקפלה? גורמים חרדים: השאטלים יבוטלו מהשבת הבאה

למען ההישרדות הפוליטית: לאחר איומי הפרישה מהקואליציה של הסיעות החרדיות, עיריית חיפה צפויה להודיע כי מהשבת הבאה יבוטלו השאטלים אל אירועי פסטיבל "החג של החגים" במושבה הגרמנית. גורם בעירייה: "הפשרה היא שמאוחר מדי לבטל את השאטלים שתוכננו להיום, אבל הם לא יופעלו בשבוע הבא"

פורסם בתאריך: 10.12.22 08:29

גורמים חרדים וגורמים בעיריית חיפה מסרו ל"כלבו – חיפה והקריות" כי היום (שבת) צפויה העירייה להודיע כי מהשבת הבאה יבוטלו השאטלים מתחנות הרכבת מרכזית חוף הכרמל וחוצות המפרץ אל אירועי פסטיבל "החג של החגים" במושבה הגרמנית.

באמצע השבוע הודיעה העירייה כי לראשונה יופעלו השנה שאטלים במטרה להקל על תושבי המושבה הגרמנית וואדי נינאס ועל המבקרים בפסטיבל. אלא שנראה כי בהנהלת העירייה לא התכוננו לזעם שתוביל ההודעה הזאת בקרב המפלגות החרדיות בקואליציה של ראש העיר עינת קליש רותם. בש"ס, באגודת ישראל ובדגל לתושב נזעקו בטענה להפרת הסטטוס קוו וההסכמים הקואליציוניים, ואף איימו בפרישה מהקואליציה.

קליש רותם שהתה עד אתמול בחו"ל, ובלשכתה פצחו בניסיונות גישור כדי לשמור על הישרדותה הפוליטית. גורם בעירייה מסר: "הגיעו לפשרה ולפיה מאוחר מדי לבטל את השאטלים שתוכננו להיום, אבל הם יבוטלו ולא יופעלו בשבוע הבא. כעת מחכים רק להודעה הרשמית שתצא מהעירייה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. אזרח ותיק

    הבנתי שהדתיים תפסו תחת אז מאיימים על קליש קודם היא פשוט סליחה על הביטוי היא פחדנית ממילא היא לא תבחר שנית ואתם הדתיים חיפה לא מתאימה לכם אז או שתחזרו למרוקו שם המלך יקבל אותכם באהבה והאשכנזים שיעברו לבני ברק .חיפה היתה תמיד חילונית שכבדה את הדתיים כשהם מתרבים וזוחלים כמו ג'וקים למאורות שלהם אז צריך פשוט לרסס אותם ולהבריח אותם מהעיר שהיא חילונית מעורבת אז תפסיקו עם השטויות האינפנטיליות שלכם להשתלט נלינו כי זה יגמר רע
    ת ז ה רו

  2. ניר

    מצויין. תודה לעינת על הפשרה המתבקשת וההגיונית. החרדים הם חלק חשוב במרקם החיים בחיפה.

  3. חיפאי מעל 60 שנה

    בחיפה תמיד היה סטטוס קוו של יחסי דתיים – חילוניים הכולל תחבורה בשבת, למה לשנות? קליש נאחזת בקרנות המזבח, אבל לא יעזור לה, ימיה כראשת עיר קצובים…

  4. יורם

    עירייה ללא עמוד שדרה. קומץ של פוליטיקאים קטנים מחזיק את כלל הציבור כבן ערובה וראשת עיר ללא אומץ ומנהיגות. מי נתן להם את הזכיון לשבת? ולך קליש, את הורגת את העיר הזו פסע אחרי פסע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר