יונה יהב עם שלי ודוד עציוני (צילום: איתמר טל)
יונה יהב עם שלי ודוד עציוני (צילום: איתמר טל)

הפתעה: התקרבות בין עציוני ליהב

ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע כי לפני שבועות אחדים נפגשו השניים, ודוד עציוני הציג ליונה יהב סקר שלפיו אם יתקיים סיבוב שני בבחירות לראשות העיר, עציוני ינצח. מסממני הפשרת המתיחות: יהב הגיע בסוף השבוע שעבר לבריתה של בתו של עציוני כדי לחלוק כבוד להורים המאושרים

פורסם בתאריך: 15.12.22 07:54

התקרבות מפתיעה בין ראש העיר לשעבר יונה יהב לחבר מועצת העיר לשעבר דוד עציוני, שרואה בעצמו מועמד לראשות העיר.

ביום שישי חגגו עציוני ואשתו שלי את הולדת בתם מילה. אל האירוע הגיעו דמויות מובילות בפוליטיקה והמקומית במה שנראה כמפגן כוח לקראת ההתמודדות על כס ראש העיר השר המיועד אלי כהן, שר הביטחון המיועד יואב גלנט, שר הבינוי והשיכון היוצא זאב אלקין, שר התרבות המיועד מיקי זוהר, ח"כ שרן השכל; ראש העיר קרית ים דוד אבן צור, ראש העיר טירת כרמל אריה טל, ראש העיר קרית מוצקין חיים צורי, ראש העיר טמרה ד"ר סוהיל דיאב, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אסיף איזק, ראש המועצה המקומית רמת ישי עפר בן אליעזר, מ"מ וסגן ראש העיר מיכי אלפר, חברי מועצת העיר איציק בלס, מנחם קפלן וניר שובר, ועובדי עירייה שמולם עבד עציוני כשהיה סגן ראש העיר – הגזבר שמוליק מרמלשטיין, ראש מינהלת 2030 ענבל ריבלין, מנהלת אגף הנהלת עיר גלי סגל גרינברג ודובר העירייה אלירן טל.

אבל מי שמשך את תשומת הלב הרבה ביותר בנוכחותו היה יהב. כזכור, זמן קצר לפני הבחירות המקומיות בשנת 2018 פרש עציוני מהמירוץ לראשות העיר והודיע על תמיכתו בעינת קליש רותם. בכך הוא הבטיח את תפקיד סגן ראש עיר לעצמו ותיקים משמעותיים לסיעתו.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי לפני שבועות אחדים נערכה פגישה בין עציוני ליהב, שבה הציג המועמד לראש העיר לשעבר נתונים מסקר שמהם עולה כי במקרה של סיבוב שני בבחירות, עציוני ינצח. גורמים המקורבים לשניים מעריכים כי עציוני שואף לזכות בתמיכתו של יהב, אם זה לא ירוץ למרות שהסקרים מנבאים לו תמיכה רבה בציבור החיפאי. השניים מכחישים כי בשיחה עלה נושא התמיכה של יהב בעציוני.

 

 

יהב, סולחה?

"לא היה אף פעם ריב. הוא רק השמיץ את העשייה שלנו. תשמע, הוא מתחרה. הוא עשה הרבה דברים בתפקידים הציבוריים שלו, רק שאף אחד לא יודע מזה".

הוא מנסה להשיג את תמיכתך בו?

"לא יודע. הוא לא ביקש שום דבר רשמי בשלב זה. מי שצריך להבין אם הוא ביקש תמיכה זה אני, לא אתה".

ומה הבנת?

"לא הבנתי כי לא דיברו איתי על זה. נפגשנו פעם אחת לפני שלושה שבועות, והוא רצה להסביר לי שבסיבוב אחד אני אנצח בגדול ואם יהיה סיבוב שני הוא ינצח בגדול. זה מה שהוא רצה להגיד – שיהיה סיבוב שני. עשיתי שלוש מערכות בחירות ולא היה סיבוב שני. אני לא יזמתי את הפגישה אלא הוא. הוא הודיע שהוא רץ, אני עוד לא הודעתי כלום".

עציוני, אז היתה סולחה?

"כן. אנחנו בקשר מצוין, ועתידה חיפה חשוב לשנינו. שמחתי שהוא בא לחגוג איתנו".

על נושא התמיכה של יהב בו סירב עציוני להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. כשזה זה - זה זה

    לא תודה.
    לא עציוני (זוכרים הכל) ולא יהב (הזיכרון צרוב).

  2. צביקה

    יהב הקשיש הוא סוס מת. אם הוא יתמוך בעציוני זה רק יזיק לעציוני.

  3. חזי רבר

    אני תוהה מתי יהיה פה ראש עיר ראוי שגם מבין פוליטיקה וגם יתרום לעיר. יהב זקן ועציוני קשקשן גדול שסוחב איתו ערמה של מלקקי ת*ת שבונים על זה שהוא ידאג להם.

    לא הייתי מצביע לאף אחד מהם. גם בורובסקי לא מתאים ולא שמעתי על מתמודדים נוספים עדין. מאד מקווה לטובת כולנו שאף אחד מהמוזכרים בכתבה לא יכהן כראש העיר הבא של חיפה. כבר עדיף חזיר בר.

  4. אייל

    עציוני כזה נואש. הזמין את יהב לארוע, דחף אותו לצילום ורץ עם הצילום לתקשורת ופרסם שהציג ליהב סקר שהוא מנצח.
    וואלה זה יותר ספין ריק וחלול מתרגילי קליש.
    חיפה חייבת אדם עם נסיון ניהולי אמיתי, רק לא עורכי דין !!!

  5. עציון-גבר

    רק לא עציוני… רק לא עציוני…. רק לא עציוני…. הוא יותר גרוע מקליש, קופץ ממפלגה למפלגה… Zמה פוליטית. מגיע לחיפה פעם אחד ראש עיר כראוי!!!!!

  6. חן אגמי

    עציוני לא אמין ‼️‼️
    הבטיח בבחירות הקודמות כל כך הרבה ודיבר ודיבר ושיבח את עצמו ובסוף חבר לקאליש המאכזבת ביותר.
    לא שכחנו עציוני. חפש לך עיסוק אחר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר