דוד עציוני ועינת קליש רותם. הזגזוג השתלם (צילומים: מיכה בריקמן, דף הפייסבוק עינת קליש רותם לראשות העיר חיפה)
דוד עציוני ועינת קליש רותם. הזגזוג השתלם (צילומים: מיכה בריקמן, דף הפייסבוק עינת קליש רותם לראשות העיר חיפה)

עציוני פרש מהמרוץ והכריז על תמיכה בקליש רותם

התפתחות דרמטית: דוד עציוני ערך שיחות עם עינת קליש רותם שבהן סוכם כי הוא יפרוש מהמרוץ לראשות העיר, יתמוך בה וימונה לסגן ראש העיר. ההערכות הן שכעת צפויות הבחירות בחיפה להיות חד צדדיות ולהוביל למהפך בראשות העיר

פורסם בתאריך: 27.10.18 16:54

התפתחות דרמטית בישורת האחרונה של מערכת הבחירות בחיפה: דוד עציוני ועינת קליש רותם ערכו שיחות שבהן סוכם כי הוא יפרוש מהמרוץ לראשות העיר, יתמוך במועמדותה של עינת קליש רותם וימונה לסגן ראש העיר בשכר אם היא תנצח בבחירות.

לרשימת חיפה מתחדשת בראשותו של עציוני הובטח בהסכם שנחתם בין הצדדים התפקידים יו"ר ועדת הכספים, יו"ר ועדת מכרזים, יו"ר ועדת התפעול, יו"ר ועדת רישוי עסקים, סגן יו"ר ועדת החינוך, יו"ר חברת אתו"ס, יו"ר חברת האיצטדיון העירוני, יו"ר רשות הצעירים, יו"ר ועדת בריאות הציבור, מינוי ארבעה חברי דירקטוריון בחברות עירוניות-כלכליות משמעותיות, שותפות בהקמת מינהלת שדה התעופה הבין לאומי, ראש מינהלת אזור עדיפות לאומית לתעשייה ולהייטק וחברות בשדולת הנשים. כמו כן, אם חיפה מתחדשת תבקש את ראשות התאגיד העירוני יפה נוף, התפקיד יישמר ויינתן לה.

ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע שעציוני שקל את המהלך בשל הסקרים האחרונים שלפיהם עשויה קליש רותם לנצח כבר בסיבוב הראשון את ראש העיר יונה יהב, וניצחונה בסיבוב השני כמעט מובטח. ההערכות הן שכעת צפויות הבחירות בחיפה להיות חד צדדיות ולהוביל למהפך בראשות העיר. יצוין כי עד כה הכריזו הרשימות לב השכונות, מר"צ, דגל לתושב, ישראל ביתנו ונכים ומנצחים על תמיכתן בקליש רותם.

השינוי בהלך הרוח של עציוני כלפי קליש רותם היה מיד לאחר הדיון בעתירתה בבית המשפט המחוזי, שבו דרשו עורכי דינו של עציוני לדחות את העתירה נגד פסילתן של קליש רותם ושל רשימתה חיים בחיפה. זמן קצר לאחר הדיון ועוד לפני פסיקתו של נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה השופט ד"ר רון שפירא, פרסם עציוני פוסט בפייסבוק שבו הוא קרא לקליש רותם להצטרף אליו. "אני מודה לקליש רותם על המאמצים להחליף את השלטון הגרוע של יהב וקורא לה ולתומכיה להגיע להבנות, להצטרף אלי ולהוביל את העיר לעידן חדש. כולי תקווה שזה מה שיקרה".

לאחר שהמחוזי השאיר את הפסילה על כנה הודיע עציוני כי הוא פנה לבית המשפט העליון בבקשה לאפשר לקליש רותם להתמודד בבחירות, ולבקשתו מחק בג"ץ את מעמדו כמשיב בערעור שהיא הגישה לבג"ץ. זמן קצר אחרי שבג"ץ ביטל את פסיקת המחוזי וקבע כי קליש רותם תוכל להתמודד בבחירות נמסר ממטהו של עציוני: "אנו מברכים את בג"ץ על החלטתו לאשר את המשך התמודדותה של קליש רותם בבחירות הקרובות. כעת נוכל לנהל מערכת בחירות דמוקרטית שתוכרע בקלפי ותיתן לתושבי חיפה להחליט מי יהיה ראש העיר הבא. היום כולם מבינים כי ב-30 באוקטובר מסיים יונה יהב את כהונתו כראש העיר וכי אני אהיה ראש העיר הבא של חיפה".

הזגזוג של עציוני הוביל לביקורת קשה ונוקבת נגדו הן מצד תומכיה של קליש רותם והן מצד תומכיהם של המתמודדים האחרים לראשות העיר, אך נראה כי כבר אז הוא החל להכשיר את הקרקע לקראת פרישה מהמרוץ ותמיכה בה.

 

 

עד כה הספיקה רשימתו של עציוני חיפה מתחדשת להתאחד עם רשימת מהפך בחיפה (שבה נשאר רק חבר מועצת העיר יעקב פינגולד לאחר שחברת המועצה שרית גולן שטיינברג הקימה רשימה חדשה – חיפה בשבילנו) ולקבל את תמיכתה של רשימת הבית היהודי. בשל ההסכם שנחתם בין יו"ר הבית היהודי יואב רמתי לעציוני עודכן רמתי על המהלך.

מהבית היהודי נמסר: "במגעים בין ראשי הרשימה לעציוני נקבע כי ההסכם בין הצדדים יישמר בכל הסכם שייחתם בינו לבין הרשימות שונות. רמתי מדגיש כי ההסכם בין הצדדים הוא אסטרטגי ושומר בכל מקרה על זכויות ציבור הבית היהודי. לאור זאת, הרשימה סיכמה עם עציוני כי הוא יכול לחתום על הסכם עם קליש רותם בכפוף להתחייבויותיו לבית היהודי על פי ההסכם. הבית היהודי תאפשר לציבור בוחריה חופש הצבעה לראשות העיר, ובלבד שיצביעו טב למועצת העיר".

המהלך עשוי להתפרש כנקמה מתוקה של עציוני ביו"ר מפלגת כולנו ושר האוצר משה כחלון, שעציוני היה יועצו אך לא זכה בתמיכתו של הבוס לשעבר אשר בחר לתמוך בידידו הוותיק יונה יהב (ששימש כראש המטה של כולנו בחיפה בבחירות הארציות בשנת 2015). כמו כן, מהלך זה עשוי לסלול את הדרך גם לאביהו האן ולמנדי זלצמן להסיר את מועמדותם לראשות העיר, לפרוש מהמרוץ ולהכריז על תמיכתם בקליש רותם.

מקורב לעציוני אמר ל"כלבו חיפה והצפון" לפני החתימה על ההסכם: "הוא הבין שבקדנציה הקרובה הוא לא יהיה ראש העיר, ולכן ההתלבטות שלו היא אם להצטרף לקואליציה כדי להשפיע מבפנים ולעמוד בהתחייבויותיו לבוחריו או לשבת במשך חמש שנים באופוזיציה ומשם לפעול. המשא ומתן הוא עניין משני כי מה שהכי חשוב לו זה לעמוד בהבטחות לציבור בוחריו. בכל מקרה, הוא חייב להחליט עד הערב".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

65 תגובות
  1. רותם

    איזה חסר עמוד שדרה, רציתי להצביע לו ואני לא אצביע לא לא ולא לקליש, לוזר!

  2. פחדן עציוני

    עבד על כל הבוחרים שלו אם זה נכון, רציתי לבחור בו אבל עכשיו הוא לא יקבל את הקול שלי

  3. החלטה הבינה, מצםה גם מהאן להסיר

    מה שעציוני והאן היו צריכים לעשות מזמן.
    איננו רוצים ש.ח. של 2013 שבגלצ הפיצוח בקולות בורובסקי וקליש קבלנו קדנציה שלישית כושלת.
    קליש חייבת חנצח בסיבוב הראשון בלי שום פיצול.

  4. תושב

    אם יתמוך בעינת יוכל לתרום לשינוי הבלתי נמנע ולשקם את תדמיתו בתור המכתיר.

  5. תומך עציוני

    בכנות עם כל הקושי, זה מהלך חכם. הלוואי יכל היה לנצח אבל משלא כך, עדיף שיפרוש כי אם חלילה וחס יהב ינצח, לא יסלחו בעיר הזו לעולם לעציוני (גם אני כתומך רציני שלו). חייבים להחליף את יהב, ואין מקום לאגו בשלב הזה. מצפה מדוד לקבל את ההחלטה הנכונה ולהשפיע מבפנים.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כולם אותו זבל. העיר מעניינת אותם כשלג אשתקד. הכל אינטרסים. לא אשתתף בבחירות כפי שלא השתתפתי כבר עשרות שנים.

  7. עברתי להצביע לעינת...

    דוד עציוני – רואים שאתה בן אדם חלש… הפסדת אותי ועכשיו אני מצביע לעינת.

  8. מנדי זלמן ורשימתו הכי ראויים

    קורא לכל מאוכזבי עציוני לתמוך במנדי ורשימת "חיפה מתעוררת"

  9. אתה לא מוביל בשום סקר!

    דוד איזה עלוב אתה… עדיף שתתמוך בה מאשר להיתמודד. גם ככה אתה לא מוביל…

  10. סקופ !!!

    תרשמו לפניכם שיונה יהב ראש העיר המוצלח ביותר בכל ההיסטוריה של חיפה יזכה בבחירות וימשיך להוביל את חיפה להישגים רבים ! עציוני וקליש צריכים לקרוע כמה זוגות נעליים כדי לנהל עיר מורכבת ומיוחדת כחיפה !

  11. מצביע מאוכזב

    אם אין לו עמוד שדרה מול מועמדים במירוץ לראשות העיר, איך הוא יתמודד עם הטייקונים של המפעלים במפרץ?
    אחרי הפארסה של בג"ץ הבנתי עם מי יש עסק ואדם כזה לא יוכל לעמוד בראש עיר כה מורכבת כמו חיפה.
    החלטתי לתת את הקול שלי לעינת קליש רותם ולסיעתה חיים בחיפה כדי שבאמת יהיה אפשר לשים 'קץ' לשלטון הישן!!!!!

  12. הירוקים

    הירוקים הם היחידים שניהלו מערכת בחירות הוגנת ובלי לרדת לפסים אישיים.
    שניהם ירדו לפסים אישיים (ילד קטן ומורשעת פלילית) וזלזלו באינטליגנציה של קהל הבוחרים החיפאי.
    מעדיף להצביע עכשיו לאביהו, לא מקושר לטייקונים ומפלגות, ושמר על ענווה וערכי הדמוקרטיה לאורך כל הבחירות.

  13. ליאת כרמליה

    רק אל תצביעו ל״קליש-אה״!!
    העיר מתחרדת!!
    נווה שאנן תשוכפל לשכונות הכרמל!!

  14. אוניברסיטת חיפה

    עציוני, אם אתה מתקפל אני וכל החברים שלי לא מצביעים לך, מועמד פח

  15. אבנר

    ככה זה כשילד מנסה לשחק בפוליטיקה וגורר איתו את הקהל התמים שמאמין לשקרים שלו. הוא היה הנהג של כחלון, לא מעבר. ילד שמנת שמנוהל על ידי טייקונים שרוצים להרוס את העיר

  16. בני

    גם בלי עציוני היא לוקחת!!! פשוט בשביל לא להיזרק לכלבים אז הוא מלקק עכשיו !!! כי הוא יודע שאם לא יחבור לקליש גם בעתיד הוא לא יהיה ראש עיר

  17. תומך לשעבר

    טיפשי, קליש לא צריכה אותו זה רק חיזוק קל, אם היה סוגר עם יהב בטוח היה מקבל הרבה יותר בשביל הציבוק, הוא יהיר ושחצן אז לא מתאים לו ללכת עם יונה.

  18. מי שראוי זה אביהו האן

    היחיד שניהל מערכת בחירות צודקת וראויה הוא אביהו האן: גם הוכיח כי יש על מי לסמוך, גם עמדה נכונה, גם הראה חוזק בעימות באוניברסיטה וגם התחייבויות שיקדמו את המפרץ. חבל שהןא עומד על אחוזים בודדים

  19. נירית, כרמל

    כל הכבוד לעציוני. אדם שטובת העיר לנגד עיניו. השילוב שלו עם קליש יכול להוציא את חיפה מהבוץ שהיא שקעה לתוכו בשנים האחרונות…בהצלחה!

  20. מאוכזב מיהב

    היא לוקחת גם בלי עציוני והניסיון של ליאור חורב לעשות קמפיין שיסוי נגד חרדים לא יצליח. להזכירכם יהב פתח לליצמן ישיבה ברמת בגין במקום שלא היו שם חרדים. ולהזכירכם שדרעי הצדיק תומך נלהב של יהב. אז מי הוא הזרזיר ומי העורב?

  21. יהב, שולח יוטיוב נגד חיים בחיפה. יש לחסום.

    יהב, תפסיק לשלוח הודעות ביוטיוב נגד חיים בחיפה. חסמתי אותך.

  22. אין לו עקרונות

    איזו התחלה עלובה לקריירה פוליטית, אפס עקרונות, חיפה לא תשכח לך את זה עציוני

  23. הלאה סביון ויהב, ירדתם הכי נמוך לכו כבר

    יהב וסביון בפאניקה. עוד מליון שקל קיבלו מלפיד לתעמולנץה ברשתות החברתיות קמפיינים של השמצה מכוערת וחלולה. ברור שהסרטונים וההכפשות מטעמם. אין להם במה להתגאות. הארנונה הכי גבוהה. ההגירה השלילית. ההזנחה. שליש חינוך מופרט. שקשוקת הרחבת בתי הזיקוק והתחלואה העולה. התרומות ממשפחת עופר. מה שנשאר להם לנסות להשמיץ את אלו שרוצים כיוון אחר ובריא.

  24. מי שמכפיש ויורד נמוך כנראה מבין שגמר

    רואים בבירור שיהב בפאניקה. שלח את הפודל שלו אבוחמציץ להביא עוד מליון שקל ממפלגת יש אמיד מעניין מאיפה הכסף לשפוך על תעמולת ההכפשות נגד קליש הערב בכל הרשתות החברתיות. לא אתפלא אם הכסף מלפיד זה להסוות תרומה סיבובית של משפחת עופר להמשיך בכל מחיר את שקשוקת הרחבת בז"ן והרחבת התחלואה והסרטן. יהב וסביון ההכפשות שלכם שכנעו אותנו להצביע לקליש

  25. כפיר

    החרדים ברובם סגרו אם יהב בכלל ואם מקבלים שם הרבה יותר ממה שאתם חושבים ,שם יהב סכם אתן שזה הבחירות האחרונות שלו ואו יתן להם הרבה מאוד ולכן ליצמן ודרעי חתמו איתו ולא אם קליש ששם החרדים מקבלים ממנה פחות ממה שיקבלו

  26. אריק

    יונה יהב עושה
    וכל השאר דיבורים
    רק יונה יהב יכול על העיר הזאת
    אחריות , מתינות , וכושר מנהיגות
    כל השאר דיבורים !

  27. סוף סוף שינוי בחיפה! ביי ביי יונה, נחנקנו מהארנונה

    יונה יהב היה ראש עיר כושל, טיפש ויהיר מההתחלה.
    יותר מדי זמן הרסת את העיר שלנו- לך הבייתה

  28. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עציוני, מי אתה בכלל?
    תחזור לקדם תהליכים של דוד שלך באוצר.
    ובועז כהן, מתאים לך להתברבר בברברת, שחרר אותנו מהעול שלקרוא את החומרים שלך

  29. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בואו נרגע. דוד עציוני עשה מהלך הגיוני ופשוט מאד. הוא ידע מראש שאין לו סיכוי בקדנציה הזו, ורק רצה לצבור נקודות במודעות של דעת הקהל. הוא פורש לטובת קליש, כי הוא יודע שהיא מנצחת גם לפי הסקרים של רדיו יהב/נישליס ולכן הוא הולך עם הסוסה המנצחת. ההסכם עם דגל של יונה הוא בבואה חיוורת מול ההסכם של יונה עם ליצמן. הבחור המתבגר מדניה מוכן למכור את כל מה שיש לו והוא מוכר ולא במחיר גבוה בכלל. מה שמקשיב טוב, ישמע קולות חריקה של מטה יונה מבפנים, הם מבינים שהפעם זה לא הולך לפי התוכניות. רק עכשיו יונה פיזר בהדר כמויות של פליירים כמה הוא עוזר לחרדים.
    הוא עושה הכל כדי שישכחו את התב"ע של בז"ן והתחלואה הגבוהה ביותר בארץ, הנדידה של אוכלוסיה אקדמאית למרכז, הארנונה היקרה ביותר בארץ. עציוני הוא לא הסיפור, הוא ילד עם בייבי פייס שכמה אנשים התלהבו ממנו. הסיפור האמיתי זה מכירת הבריאות של תושבי חיפה במחירי סוף עונה לבז"ן.

  30. מכירת הבריאות של התושבים לבז"ן זה הסיפור. עציוני לא מעניין.

    בואו נרגע. דוד עציוני עשה מהלך הגיוני ופשוט מאד. הוא ידע מראש שאין לו סיכוי בקדנציה הזו, ורק רצה לצבור נקודות במודעות של דעת הקהל. הוא פורש לטובת קליש, כי הוא יודע שהיא מנצחת גם לפי הסקרים של רדיו יהב/נישליס ולכן הוא הולך עם הסוסה המנצחת. ההסכם עם דגל של יונה הוא בבואה חיוורת מול ההסכם של יונה עם ליצמן. הבחור המתבגר מדניה מוכן למכור את כל מה שיש לו והוא מוכר ולא במחיר גבוה בכלל. מה שמקשיב טוב, ישמע קולות חריקה של מטה יונה מבפנים, הם מבינים שהפעם זה לא הולך לפי התוכניות. רק עכשיו יונה פיזר בהדר כמויות של פליירים כמה הוא עוזר לחרדים.
    הוא עושה הכל כדי שישכחו את התב"ע של בז"ן והתחלואה הגבוהה ביותר בארץ, הנדידה של אוכלוסיה אקדמאית למרכז, הארנונה היקרה ביותר בארץ. עציוני הוא לא הסיפור, הוא ילד עם בייבי פייס שכמה אנשים התלהבו ממנו. הסיפור האמיתי זה מכירת הבריאות של תושבי חיפה במחירי סוף עונה לבז"ן.

  31. קליש להפוך את חיפה סופית לירוחם חרדית

    לא מבינה איך מתנהל קיוסק תבין בניהול עיר ? אפס הבנה כלכלית וחבילת קלישאות קלישיות של מחבקי עצים. מפעלים החוצה, תחבורה החוצה, מופעים החוצה. חרדים פנימה. אל תבכו אחר כך חיפה בדק ה90 לסוף

  32. מנדי זלצמן מסביבו אנשי מקצוע ולא פוליטיקה נמוכה

    מנדי זלצמן פתרונות כלכליים ממוקדים עם יכולת ניהולית להציל את חיפה

  33. רק חיפאים יכולים לבלוע בתאבון את ההתנהלות הפוליטית של קאליש

    רק הזומבים החיפאים מלקקים את האצבעות על ההתנהלות הפוליטת שלה

  34. הסב אבנר בן נר

    איך קאליש הבטיחה שינוי מדהים: 1. בחירות נקיות מליכלוכי פוליטיקה. 2עיר מהממת שברלין תיראה עלובה לידה. ובכן, עוד לא נבחרה וכבר עשתה דילים עם החרדים (יו"ר וועד הבינוי …אוי אוי אוי) וסגן ראש העיר – שיחזקו את הסטטוס קוו- כלומר, יותר עסקים ייסגרו בשבת. ומצד שני עם עציוני שהבטיח הרים ו. סליחה …בעצם קליש מבטיחה יותר הרים וגבעות בלי הוכחה אחת להצלחה (מרפאת ערים…עאלק- איזו עיר ריפאה? אין תשובה) … ולכן, רק יהב לעוד קדנציה: שיסיים לממש את חזונו לחיזוק העיר ולפתיחת חזית העיר לים. רק יהב! . המתחיל במלאכה אומרים לו גמור.. ולא שוכחים את חידוש הייעור הנפלא של חיפה אחרי השריפה הגדולה. מותר גם לפרגן ולא רק לילל…
    הבחירה בקליש היא טרנד…. תתעוררו מהקלישאה!!

  35. דוד רומנו

    22% מתושבי חיפה הם גימלאים. סיעת הגימלאים תתמודד למוצה בלבד ותתמוך בכל מועמד ראוי לראשות העיר שיפעל לשיפור איכות האזרחים הותיקים בחיפה.

  36. משה

    ענת קליש מכרה את חיפה לחרדים, נתנה לדגל לתושב יו"ר ועדה מקומית לתכנון ובנייה למר אלפר זה אומר שייבנו בכל השכונות ישיבות, נתנה את רשות מועצה דתית זה אומר כי אנו נהיה שבויים אצל הקיצוניים החרדיים והכל בשביל כסא.
    אני לא אבחר בה

  37. חייבים להוריד את הארנונה

    השינוי שכולנו מייחלים לו מתחיל לקרות!!
    אין פלא שמשפחת השקשוקה בפאניקה..

    עציוני פרש מהמירוץ הלילה ועבר לתמוך בעינת קליש.
    גם עציוני וגם קליש הבטיחו להקפיא את ייקור הארנונה.
    אמן עוד 96 שעות תהייה לעיר הנהדרת שלנו תקווה עם הנהגה חדשה.

  38. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה יופי עכשיו קליש לוקחת בסיבוב ראשון לא בהליכה אלא בזחילה
    ולחיפה הייתה אורה ושמחה וששון, בריאות אויר נקי ומקומות עבודה
    מזל-טוב חיפה יקרה שלנו

  39. תום

    תכננתי לבחור בו וחבל לי. בקליש בטוח לא אבחר וביהב אין סיכוי.. רוב הסיכויים שהמועמד שאבחר בו, לא יבחר לראשות העיר, אז בואו נתכונן לעוד קדנציה של יונה.

  40. שירלי

    עציוני תמיד מיקם את עצמו בצד של המתמודדים נגד יונה ולכן מהלך איחוד השורות במחנה שרוצה להחליף את יונה מתבקש.
    הישג אדיר עבור מי שזו הפעם הראשונה שהוא מתמודד בזירה המקומית. יגיע רחוק הבחור

  41. חיפאי

    בחילה מההתנהלות גם של קליש וגם של עציוני, קליש מכרה את העיר לטייקונים של עציוני ועציוני פשוט בחילה!!

  42. חיים

    גם ככה היא מנצחת , אבל עינת תהיה אמא שלו, ותלמד אותו קצת מושגים בעמוד שדרה ועצמה פנימית

  43. קליש היא בדיוק אותו זבל כמו יהב מינוס הניסיון של יהב

    ההר הוליד עכבר ונראה כי אין כל הבדל בין קליש ליהב – כמה עצוב
    למה היא צריכה בתור סגן בשכר את אלפר ששווה פחות ממנדט אחד במועצה ?
    למה היא צריכה בתור סגן את עציוני שניסה לגרום להדחתה מהבחירות ?
    איזה אמון יהיה לה בסגן שניסה לגרום להדחתה ?
    מה עציוני מביא לה ברמת קולות הבוחרים ? – ברור שלפחות חצי מהתומכים שלו שהם דתיים סרוגים לא יצביעו בעבור נציגה של מפלגת העבודה ?
    מדוע היא מבטיחה סגנות בשכר לעציוני ? אם הכסף היה יוצא מהכיס שלה האם גם אז היתה מבטיחה לו ולאלפר סגנות בשכר ?

  44. תחושת בחילה מקליש

    אז על זה היו הבחירות – מי יקבל משכורת של ראש עיר ומי יקבל משכורת של סגן ראש עיר.
    אנו שהאמנו בקליש – רצינו ראשת עיר שתשים קץ אחת ולתמיד לשחיתות במזדרונות העירייה, לחגיגת המשכורות, להשתלטות אינטרסנטים על ועדות וכד'
    בפועל אנו נחליף את יהב בתואם יהב. במקום שאת המשכורת יקח יהב – תיקח אותה קליש. במקום שאת המשכורת תיקח חדווה אלמוג – ייקח אותה דוד עציוני. במקום סגן זה שאינו מתאים לתפקיד יבוא סגן אחר שלא מתאים לתפקיד.
    ד"ר עינת קליש – את פנית אל האידאליזם שלנו והבטחת שתהיי שונה. טרם הגעת לכס ראשות העירייה את מוכיחה לנו שאינך שונה וכנראה זו גם הסיבה שחברת למפלגת העבודה.

  45. רק מנדי זלצמן יושיע אותנו מחבורת הבינוניים הזו

    ג'נטלמן עם אנשי מקצוע מרשימים לצידו.
    היינו בחוג בית ולא האמנו איזו רמה, תובנות ויכולות נפלאות יש לקבוצה של מנדי זלצמן.

    עשו לילדים שלכם טובה והצביעו עבור מנדי זלצמן ורשימת "חיפה מתעוררת".

  46. היא נוראית, לא מסוגלת לחשוב עליה כראש עיר

    בחרתם בקליש-אה —>> קיבלתם חרדים בכרמל!!

  47. בחרתם בקליש-אה --->> קיבלתם חרדים בכרמל!!

    קליש חסרת עמוד שדרה, רק יונה יהב לראשות העירייה!!

  48. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עינת ! תמנעי ממינוי כלשהו של בעלי עניין , קבלנים , יזמים וקרוביהם השונים לתפקידים בעיריה !!!

    מספיק לקשרים האלו עם מתן זכויות לת.מ.א וכו

  49. שמואל

    עינת ! תמנעי ממינוי כלשהו של בעלי עניין , קבלנים , יזמים וקרוביהם השונים לתפקידים בעיריה !!!

    מספיק לקשרים האלו עם מתן זכויות לת.מ.א וכו

  50. קליש מוכיחה שהפוליטיקה הישראלית רקובה מן היסוד ובלתי ניתנת לתיקון

    אחד הסקנדלים בשלטון יהב הינו מספר הג'ובים שחילק וציפינו מקליש שתפרק את המנגנון המנופח שמסביב ליהב. מההסכמים שקליש חתמה עליהם , ברור כי היא מאמצת את אותו המנגנון המנופח של יהב ומאיישת אותו באנשים אחרים שתומכים בשלטון שלה. לא לשם כך היא נבחרת לראשות עיר. רצינו שקליש תפרק את המנגנונים המנופחים, היקרים והמיותרים של יהב והיא במקום זאת מנציחה אותם. למה היא מחליפה את יהב אם היא משתמשת במכניזם של יהב? מסתמן שהדבר היחידי שישתנה בעיריית חיפה הוא זהות האנשים וגיל האנשים שיאיישו את התפקידים ושימשכו משכורות. קליש ועציוני יותר צעירים מיהב ואלמוג – מהותית הם אותו הדבר!

  51. דינו

    בקיצור, יש פה קואליציה של ישראל ביתינו, הבית היהודי, החרדים ותמיכה נלהבת של אלי ישי. מה יש לדבר, עתיד ורוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר