ח"כ אביגדור ליברמן וטטיאנה ג'ון (צילום: דוברות ישראל ביתנו)
ח"כ אביגדור ליברמן וטטיאנה ג'ון (צילום: דוברות ישראל ביתנו)

טטיאנה ג'ון תעמוד בראש רשימת ישראל ביתנו בחיפה

בפגישה שקיימו יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ויו"ר סניף המפלגה בחיפה טטיאנה ג'ון סוכם כי ג'ון תעמוד בראש רשימת ישראל ביתנו בעיר בבחירות המוניציפליות הקרובות. ג'ון: "אני מודה לליברמן על הזכות לתרום לעיר ועל ההזדמנות לייצג את הערכים הציוניים והליברלים של המפלגה במועצת העיר"

פורסם בתאריך: 21.2.23 17:37

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן קיים פגישה עם יו"ר סניף המפלגה בחיפה טטיאנה ג'ון, שבה דנו השניים בהתפתחויות בעיר ובהיערכות לקראת הבחירות לרשויות המקומיות.

ליברמן ביקש מג'ון לעמוד בראש רשימת ישראל ביתנו בחיפה בבחירות המוניציפליות הקרובות, והיא נעתרה לבקשתו. עוד סוכם בפגישה כי יוקם בהקדם מטה בראשותה של ג'ון שיתחיל להכין תוכנית מקיפה ומצע לקראת הבחירות.

 

 

ליברמן: "חיפה היא אחת מהערים הגדולות והמרכזיות במדינת ישראל, עיר עם משמעות גדולה לכלכלה, למשק ולביטחון ישראל. לאורך כל שנות קיומה של מדינת ישראל, חיפה קולטת עלייה ממדינות רבות בעולם, ועליה להמשיך במשימה הציונית החשובה הזאת. מהיכרותי ארוכת השנים עם ג'ון ועם פועלה, אני בטוח שבעידן הנוכחי היא תדע להביא רוח נמרצת שתשמור על חיפה כסמל לליברליות, לפלורליזם ולדו קיום".

ג'ון: "אני מודה לליברמן על הזכות לתרום לעיר האהובה שלי ועל ההזדמנות לייצג את הערכים הציוניים והליברלים של המפלגה ושל תושבי חיפה במועצת העיר. חיפה חייבת לייצג בצורה הולמת יותר את העולים החדשים והוותיקים שהשתקעו בה ואשר מהווים שליש מסך תושביה. המשימה המרכזית בבחירות הקרובות תהיה לשמור על האופי הליברלי המיוחד של העיר ולאפשר לכל תושב לחיות כרצונו. עלינו לפעול לפי העיקרון 'חיה ותן לחיות', ולחזק את הביטחון של תושבי העיר, את הכלכלה, את העסקים ואת התיירות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לא להצביע למונחתי ליברמן

    מפלגת ישראל דיקטטורה של ליברמן שנמצא 24 שנה כיו"ר בלי בחירות לרשימה וליו"ר
    מספיק לא רוצים דיקטטורות תומכי פוטין למיניהם
    תנחית לנו נציגים למועצה?? אל תצביעו לרשימה הזו ותסבירו לעולים שהרשימה לא מייצגת אף אחד מלבד את הדיקטטור ליברמן

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר