סופי נקש ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן)
סופי נקש ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן)

קליש רותם לנקש: "חתיכת כלומניקית". נקש לקליש רותם: "יש לך טורט?"

הכי נמוך שיש: צרחות, גידופים והשפלת תושבת שהוזמנה לנאום - את המופע המביש הזה העלו אתמול חברי מועצת העיר, בכיכובה של ראש העיר עינת קליש רותם. סגנית ראש העיר סופי נקש: "היא ממשיכה במגמה של לנבל את פיה. היא איבדה שליטה לא רק על המועצה אלא גם על מוצא פיה"

פורסם בתאריך: 1.3.23 08:19

מופע מכוער כל כך כמו זה שהתרחש אתמול (שלישי) בישיבת מועצת העיר היה חריג אפילו ביחס לסטנדרטים הנמוכים שאותם הציבו ראש העיר וחברי המועצה באחת מהקדנציות הכי מבישות שידעה עיריית חיפה.

בישיבה, שנועדה לאישור תקציבי פיתוח לפרויקטים שונים, התפתח דיון סוער, וכאשר סגנית ראש העיר סופי נקש השמיעה הערת ביניים, פנתה אליה ראש העיר עינת קליש רותם ואמרה לה: "את מוכנה להפסיק לבלבל את השכל, יא חתיכת כלומניקית? כלומניקית!". "אני כלומניקית? תראו מי מדברת", השיבה נקש, וקליש רותם חזרה ואמרה: "כלומניקית!".

 

 

בהמשך הדיון אמורה היתה לנאום תושבת העיר, חברת מועדון מיל"ב, כדי לדבר על מועדון הגמלאים בבית מינץ, אך קליש רותם סירבה לאפשר לה את רשות הדיבור ואמרה: "היא לא יודעת מהחיים שלה. היא לא יודעת מה קורה עם הבניין. הגברת לא מכירה את דוחות הבטיחות. הגברת לא מכירה את דוחות ההנגשה. הגברת תעשה טעות, ובגלל זה מיל"ב תיסגר". נקש התפרצה לדברים ואמרה בזעם: "את שומעת מה יוצא לך מהפה? את לא שומעת! את אומרת לאשה, תושבת העיר, שהיא לא יודעת מהחיים שלה? תתביישי לך! יש לך טורט שאת מקללת? יש לך תסמונת שאת מקללת בלי הפסקה?".

נקש מסרה בתגובה ל"כלבו – חיפה והקריות": "ראש העיר ממשיכה במגמה של לנבל את פיה כלפי חברי מועצה. בפעם הקודמת היא קראה לחברת מועצה 'מופרעת', לפני כן היא כינתה את חברי המועצה 'חולים', והפעם היא קראה לי 'חתיכת כלומניקית'. ראש העיר איבדה שליטה לא רק על המועצה אלא גם על מוצא פיה. ומצופה מראש עיר לדבר במועצה בצורה נאותה. ראש עיר שמדברת בצורה לא נאותה ללא הבחנה ולא מכבדת את התושבים ואת לחברי המועצה – אין לצפות ממנה להרבה".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

22 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ב-31.10 אסור לשכוח לזרוק את הזבל

  2. חי פה באי

    אביהוא. אפשר בבקשה להתעורר? לקחת מושכות? לפני שכל מיני מתווכי דירות לשעבר יחשבו שהם ראויים.

  3. אילן

    גם בעל חיים שיהיה מועמד יזכה ליותר קולות מהחולירע

  4. ארנון

    מביש שאשה ברמה נמוכה כמו סופי נקש בכלל חברת מועצה. יש לה פה מטונף.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ככה זה בדיוק נראה שיש לך שתי נשים סתומות כושלות לוזריות פתטיות צווחניות ובתת תפקוד שצריכות לנהל יחדיו את העיר השלישית בגודלה בארצנו ולכן בבחירות הקרובות בוחרים אך ורק במנדי זלצמן האיש היחיד שגם יש לו קבלות של עשייה מוכחת.

  6. שמואל

    יש מישהוא שיודע מהו התאריך בו נפטרים מראשת העיר הזאת?

  7. ר. מרגלית

    העיר הזאת הולכת לזבל בגלל תושבים שעושים כל פעם בחירה שגויה בבחירות המוניציפליות. כל פעם אנו זוכים לראש עיר ולחברי מועצה יותר רדודים אבל עכשיו זה ממש שיא חדש.
    אני מכרתי את כל נכסיי בעיר אוטוטו אעתיק מגורים ממנה ואחפש לי עדנה בערוב חיי… לא מקום עם חזירים שגורמים נזקים תכופים עם עיריה שמסרבתצלשלם הנזקים בטענה של "קיבלת כבר פעם אחת". גם ראשית העיר מקבלת שכרה רק פעם אחת ואחר כך משרתת אותנו בחינם? גם ארנונה מותר לשלם רק עבור חודש אחד ולחדול?!
    קליש, נמאסת ולא רק את, גם מלקקי ישבנך!!!

  8. סיון

    סופי נקש הכי פשוט, כשהיא תגיע למחרת בבוקר יחכו לה שני אנשים בלבן עם כותונת משוגעים וחסאל קליש, שם במיזרע או אברבנל היא תוכל לקלל ולצעוק ואף אחד לא יתייחס אליה

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התשובה היא : כן. אחרת אין להסביר את ההתנהלות הבוטה שלה

  10. מופע האימים של קליש

    כל מי שהקדיש מזמנו וצפה אתמול בשידור מישיבת המועצה, בודאי נחרד לראות ראשת עיר על סף איבוד שליטה. קליש התגלתה שוב במלוא עליבותה. אישה עצבנית, צווחנית, שמגדפת ונוהגת בחוסר סבלנות ובחוסר כבוד כלפי חברי מועצה. בושה. הזעם והטירוף בקולה ובעיניה הזכירו לרבים מאיתנו גברת ראשונה אחרת, שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה. פסי-כו-לו-גית – OUT, דוק-טו-רית ל-ה-ר-ס ע-רי-ם – IN, כאן בחיפה. עינת קליש הציגה אתמול דיוקן מבהיל של אישה היסטרית, תלושה, לא מאוזנת, לא יציבה, שלא ברור איך בכלל נבחרה, ולא ברור איך עדיין ממשיכה לשמש בתפקידה. מחדל ענק של משרד הפנים שלא הדיח אותה מתפקידה. חבל שקליש מתעקשת להישאר בתפקיד שגדול עליה בכמה וכמה מידות. האם היא באמת כל כך אטומה? האם היא לא רואה את הנזק העצום שהיא גורמת לחיפה? שתניח כבר את המפתחות ותלך הביתה! קליש לא טובה לחיפה.

  11. רוחמה, כרמל

    קליש מצילה את חיפה למרות כל העלובות במועצת העיר. חייבים לאפשר לה קדנציה נוספת. תודה.

  12. יוסי

    זה בגלך שהחיפאים הם פוסטמות, אז הם בחרו ראד עיר פוסטמה.

  13. צבוע בר חיפאי

    אם אתם כבר אתר צהוב,תביאו את התיעוד מלא של השיחה.

  14. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נו באמת…סופי נקש…מופע סיליקון מהלך..עוד פרחה שעפה על עצמה.
    גם אני הייתי צועק עליה.

  15. שרון

    נראה שכתבה זו מוטית לחלוטין
    איפה תגובת ראש העיר? מדוע לא פרסמתם אותה??
    לדעתי הדברים יצאו מהקשרם
    בכלבו לא פעם מתפרסמות ידיעות כאילו אובייקטיביות
    וחבל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר