ח"כ אלעזר שטרן (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
ח"כ אלעזר שטרן (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ח"כ אלעזר שטרן קיבל פניות להתמודד על ראשות העיר

גורמים במטה החיפאי של יש עתיד פנו לח"כ אלעזר שטרן בהצעה להציג את מועמדותו לתפקיד ראש העיר בבחירות המוניציפליות מטעם המפלגה. יו"ר יש עתיד בחיפה יוסי שלום: "שטרן הוא דמות מובילה ומשפיעה מאוד במפלגה ובצפון הארץ. כרגע לא התקבלה שום החלטה בנושא"

פורסם בתאריך: 9.3.23 08:20

האם ח"כ אלעזר שטרן יתמודד על ראשות העיר חיפה? ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי גורמים במטה החיפאי של יש עתיד בראשותו של יוסי שלום פנו לשטרן בהצעה להציג את מועמדותו לתפקיד ראש העיר בבחירות המוניציפליות הקרובות מטעם יש עתיד.

שטרן, 65, מכהן כחבר הכנסת במפלגתו של יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. הוא נבחר לראשונה לכנסת בשנת 2012 במסגרת מפלגת התנועה של ציפי לבני, פרש ממנה בשנת 2014 והצטרף ליש עתיד. אל הכנסת הוא הגיע לאחר עבר צבאי עשיר בתפקידים כמו ראש אגף כוח האדם, מפקד בית הספר לקצינים של צה"ל וקצין חינוך ראשי. את השירות הוא סיים בדרגת אלוף.

שמו של שטרן מצטרף לבורסת השמות ההולכת ומתארכת לקראת הבחירות. תוצאות הסקרים שפורסמו עד כה מצביעים על שיעורי תמיכה נמוכים מאוד בראש העיר המכהנת קליש רותם, וורבים מנצלים את המצב כדי לעלות על העגלה. המתמודדים שכבר הודיעו על מועמדותם הם יו"ר סיעת חיפה בשבילנו שרית גולן שטיינברג, יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן, יו"ר סיעת אכפת לי מתושבי חיפה צבי ברבי, חבר מועצת העיר לשעבר יעקב בורובסקי ומנהל בית בירם של בית הספר הריאלי מנדי רבינוביץ'.

 

 

חיפה היא עיר חשובה ליש עתיד. בבחירות לכנסת ה-25 היא קיבלה בעיר 36,777 קולות, המהווים 26.3 אחוז מכל המצביעים. בבחירות המוניציפליות בשנת 2018 חברה יש עתיד, אז בהובלתו של שי אבוחצירה, לרשימתו של יהב, והסיעה המשותפת זכתה בארבעה מנדטים. לאחר שאבוחצירה ואורי גרינברגר פרשו מהמועצה מונה יוסי שלום לחבר מועצה, שמקפיד לשמור על קשר הדוק עם ראשי המפלגה ואף ארגן עבורם ביקורים בעיר.

כעת מתכוונים ביש עתיד לבצע סקר במטרה לבחון את המגמות השונות בעיר, והם יבחנו את צעדיהם לפי תוצאותיו. אם שטרן אכן יהיה המועמד של יש עתיד לראשות העיר, הוא יידרש לעבור להתגורר בעיר. כעת הוא גר ביישוב הושעיה בעמק יזרעאל.

שלום מסר בתגובה: "שטרן הוא דמות מובילה ומשפיעה מאוד במפלגה ובצפון הארץ. כרגע לא התקבלה שום החלטה בנושא". מטעמו של שטרן נמסר כי הוא קיבל פניות להתמודד על ראשות העיר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. מי שלא תושב חיפה לא מוזמן

    שכחתם את צביקה ברבי שהכריז גם מועמדות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עוד שמאלן מחבק ערבים שלמד את תורת הדיקטטורה של הכסיל הממורמר יאיר לפיד

  3. לאמור את האמת

    מה לו בניהול עירייה? תחפשו מתאימ/ה אחרים

  4. עדנה, כרמל

    מצד אחד יש מועמדים מגוחכים ונלעגים כמו צביקה ברבי או שרית שטיינברג, ומצד שני יש שמות רציניים ואיכותיים כמו מנדי רבינוביץ' או אלעזר שטרן. סביר להניח שעד הבחירות יתווספו עוד שמות חדשים ומפתיעים. יהיה צפוף ומעניין.

  5. יוסי שלום, שלום וביי. הגיע זמן להכניס למועצה אנשים ראויים יותר

    הוא בדיוק ההיפך ממה שצריך בחיפה – מפלגת יש מסית שמייצרת ריבים ומדון פלגנות והמרדה
    שישאר איפה שהוא גר ושלא יעבור לחיפה, נטע זר מכל בחינה.

  6. א.א חיפה

    אליעזר שטרן פעם הערכתי אותו היום הוא יכול לדגמן אבל לא לראש עיר. מצבנו קשה מאוד צריך לעבוד קשה ולעורר את המתים מי שיכול לדאוג לכולנו ומאוד טוב וחזק והוא מועמד טוב לראש עירית חיפה בורובבקי. אני בעדו .

  7. א.א חיפה

    אליעזר שטרן לא מתאים לו להיות ראש העיר שלנו . כי בגלל שמצב העיריה נוראי חייב משהו מתוך חיפה שגר בחיפה משהו שמאוד אכפת לו מהעיר בשביל זה זרוקים משהו מהלב יעבוד לדעתי מתאים בורובבקי הוא הכי מתאים. אני אבחר בו.

  8. נמאס כבר מהשחיתות

    הוא לא חיפאי
    הוא לא בעל כישורי ניהול
    הוא לא קשור בשיט לכלום. כמו להציע לעמיר פרץ את התעשייה הצבאית
    השמאל מושחת מכף רגל עד ראש

  9. חיפאי

    אחרי הקדנציה של קלישצוק ראויה העיר לראש עיר מנוסה, אחראי ,המכיר את העיר ואוהב אותה.
    יהב חייב לחזור לעוד קדנציה לתקן את הדרוש לתיקון .

  10. רוצים הנהגה צעירה

    בעיני חייבים להעביר את הניהול לדור הבא.
    היחיד שבא בחשבון עם נסיון פוליטי וקשרים לירושלים זה דוד עציוני.
    אני מקוה שיבנה רשימה טובה של צעירים עם נסיון ניהולי והנדסי שיהיה במי להצביע ולא עסקנים.
    מעסקנים טרחנים בפנסיה היה לנו מספיק 20 שנה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר