ח"כ אלעזר שטרן (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
ח"כ אלעזר שטרן (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

לקראת הכרזה? ח"כ שטרן יסייר היום בחיפה

על רקע הפנייה אליו להתמודד על ראשות העיר מטעם יש עתיד בבחירות הקרובות, ח"כ אלעזר שטרן יבקר היום בחיפה וייפגש עם ראש מטה יש עתיד בחיפה, חבר מועצת העיר יוסי שלום, ועם אנשי מפתח בעיר. שלום: "שטרן אכן מגיע ליום פגישות בחיפה. אנחנו בודקים את כל האופציות, וכשיהיה משהו לעדכן - נעדכן"

פורסם בתאריך: 14.3.23 11:25

ח"כ אלעזר שטרן יגיע היום (שלישי) לפגישה עם ראש מטה יש עתיד בחיפה, חבר מועצת העיר יוסי שלום. הביקור של שטרן יתקיים על רקע הפנייה אליו להתמודד על ראשות העיר מטעם יש עתיד בבחירות הקרובות – כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות". לשטרן מתוכננות פגישות עם אנשי מפתח בעיר לקבל תמונה על אודות המתרחש בחיפה בשנים האחרונות.

כזכור, גורמים במטה החיפאי של יש עתיד פנו לשטרן בהצעה להציג את מועמדותו לתפקיד ראש העיר. יש עתיד היא המפלגה שזכתה למירב הקולות של תושבי העיר בבחירות האחרונות לכנסת – 36,777 – המהווים 26.3 אחוז מכל המצביעים. במפלגה בוחנים את האפשרות להעמיד נציג מטעמה לראשות העיר, וזאת לנוכח הסקרים האחרונים אשר חוזים לראש העיר המכהנת עינת קליש רותם מפלה בבחירות.

 

 

עד עתה כבר הודיעו כמה מתמודדים על ריצה לתפקיד ראש העיר – יו"ר סיעת חיפה בשבילנו שרית גולן שטיינברג, יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן, יו"ר סיעת אכפת לי מתושבי חיפה צבי ברבי, חבר מועצת העיר לשעבר יעקב בורובסקי ומנהל בית בירם של בית הספר הריאלי מנדי רבינוביץ'. ביש עתיד מתכוננים לבצע סקר שלאחריו ישקלו אפשרויות שונות, אך נדמה כי למרות ששטרן לא ממהר לצאת בהכרזות, הוא בוחן ברצינות להתמודד.

שלום מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "שטרן אכן מגיע ליום פגישות בחיפה. כפי שכבר אמרתי, אנחנו בודקים את כל האופציות. כשיהיה משהו לעדכן – נעדכן".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. דליה, כרמליה

    שם מעניין. אם יהיה לו חזון לשקם את חיפה זה יכול להיות טוב.

  2. מי שלא תושב וותיק בחיפה לא מוזמן

    חבר מועצת העיר מר יוסי שלום אני מתפלא עלייך להביא מועמד שלא גר בחיפה ?ולא יודע את המורכבויות שיש עם אוכלוסיות מגוונות שיש בחיפה פשוט צעד לא ברור לא מובן ולא רצוי יש מספיק מועמדים חיפאים שחיים את העיר הזאת

  3. אבי

    מה יש לסייר בעיר? להראות לו שכל העיר מוזנחת ורובה הרוסה?

  4. גיא

    למה צעירים לא מוכנים לנהל את חיפה? עד מתי חיפה תהיה בית אבות?

  5. יהיו מועמדים ראויים אחרים.

    לא חיפאי, לא מבין כלום בניהול מקצועי ועירוני, ופוליטיקאי גרוע ספסלים אחוריים
    לא תודה.

  6. ראש עיר צעיר.

    מצטרף לגיא חייבים בהנהגת העיר צעירים ובעלי משפחות עם ילדים במערכת החינוך העירונית ולא פנסיונרים.

  7. נפתלי בלבן-אוברהנד

    יש כאלה שצועקים "הצעירים לשלטון" אך מה הצעירים עשו עד כה? למדו באוניברסיטה? יש מבוגרים שניהלו מערכות ומוסדות ענקיים במדינה, משטרה, צבא, משרדים ממשלתיים וכו'… תנו כבוד לנסיון האישי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר