דוד עציוני ודוד מזרחי (צילום: דוברות מטה דוד עציוני)
דוד עציוני ודוד מזרחי (צילום: דוברות מטה דוד עציוני)

עו"ד דוד מזרחי, בנו של יו"ר ההסתדרות בחיפה, מצטרף לרשימה של עציוני

דוד עציוני ממשיך בהרכבת הרשימה שלו, וכעת מצטרף אליו עו"ד דוד מזרחי - בנו של יו"ר ועד עובדי העירייה לשעבר ויו"ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי. עציוני: "מזרחי הוא איש שטח שחי ונושם ארגוני עובדים מגיל צעיר. הוא מכיר את חיפה ואוהב אותה, ומבין גם בפוליטיקה ויודע מה חיפה צריכה"

פורסם בתאריך: 5.6.23 09:28

עו"ד דוד מזרחי מצטרף לרשימה של דוד עציוני לקראת הבחירות המקומיות שייערכו באוקטובר. מזרחי, 45, אב לארבעה ילדים, הוא עורך דין לענייני משפחה ולמסחר במגזר הפרטי. הוא יליד חיפה, וכיום מתגורר בקריית חיים. מזרחי הוא חבר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה וחבר בוועדות מאמנים, מתמחים ודיני עבודה במחוז.

אביו הוא משה מזרחי, יו"ר ההסתדרות חיפה ויו"ר ועד עובדי עיריית חיפה לשעבר, שמשמש גם חבר ועד בארגון עובדי עיריית חיפה זה יותר מ-35 שנה. "בני החליט שהוא רוצה לעשות למען העיר ולשנותה למען עתיד טוב יותר", אמר מזרחי האב ל"כלבו – חיפה והקריות", "אני סומך על הבן שלי בהחלטה שלו ומאמין שהוא יעשה חיל בדרכו. יש לו הרבה מה לתרום, ואני מאחל לו הצלחה".

 

 

דוד מזרחי: "גדלתי בבית שנשם ארגוני עובדים. אני מבין עובדים ואת חשיבותם לארגון. אני יודע לעשות את החיבור הזה על הצד הטוב ביותר. ראינו מה קרה כשלא מתייחסים לעובדים כראוי – אי אפשר לנהל עיר. אהבתי מאוד את הגישה של עציוני ואת הדרך שלו – הוא צעיר, אנרגטי, כריזמטי ואיש של אחדות ונתינה שפתוח לרעיונות חדשים ולכל הצעה שיכולה לקדם את העיר. מצאתי מנהיג שאוהב את העיר ורוצה לשנות. יש לי מה לתרום. אני מאחל לנו עשייה מבורכת לנו ולתושבי העיר, ומקווה שתושבי חיפה לא יחזרו לאחור אלא יצעדו רק קדימה".

עציוני: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של מזרחי. הוא איש שטח שחי ונושם ארגוני עובדים מגיל צעיר. הוא מכיר את חיפה ואוהב אותה, ומבין גם בפוליטיקה ויודע מה חיפה צריכה. העונג כולו שלנו שאדם מקצועי עם נתינה ועם רוח התנדבותית חובר אלינו כדי לבנות עיר טובה יותר לעתיד טוב יותר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. החלטה מאד מאד לא טובה

    עודף של עוכרי דין בכל הסיעות
    עיר לא צריכה עורכי דין פקה פקה אלא אנשי עשייה בשטח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר