עו"ד אביטל בן נון
עו"ד אביטל בן נון

מצטרפת חדשה לרשימה של קליש רותם: עו"ד אביטל בן נון

עו"ד אביטל בן נון, ממובילות המאבק בחיפה למען זכויות בעלי חיים, מצטרפת לרשימתה של ראש העיר. "עינת קליש רותם הוכיחה את עצמה כמי שמוכנה לעשות צעדים לא פופוליסטיים, בלי להבטיח הבטחות שווא", היא מסבירה, "אחרי שלא תמכתי בה בבחירות הקודמות, מבחינתי היא הרוויחה את האמון שלי"

פורסם בתאריך: 18.6.23 12:51

עו"ד אביטל בן נון תצטרף לרשימתה של ראש העיר עינת קליש רותם למועצת העיר בבחירות הקרובות. בן נון היא עורכת דין לענייני פלילים, אשר שימשה במשך 11 שנה כפרקליטה בפרקליטות מחוז חיפה ובשנת 2001 פתחה משרד פרטי משלה. במהלך השנים היא טיפלה בתיקים מתוקשרים, ובהם של המתלוננת נגד תא"ל אופק בוכריס ושל הקצין בפרשת השוטרים מנהריה שנחשדו בהנחת מטעני חבלה לעבריין מיכאל מור.

בן נון היא ממובילות המאבק בחיפה למען זכויות בעלי חיים. היא היתה מהראשונים שיצאו נגד דילול חזירי הבר בעיר וטענה כי הוא נעשה בצורה לא חוקית. בתקופתו של עמרם מצנע בראשות העיר היא נלחמה במקרה של הרעלת כלבים שלטענתה בוצעה על ידי העירייה, בתקופה של יונה יהב נאבקה למען הגדלת התקציבים לסירוס ולעיקור של חתולי רחוב והגדלת הקצבות לעמותות הפועלות למען בעלי החיים, ובעבר היא שימשה בהתנדבות יועצת משפטית לאגודת חובבי החתולים בחיפה וסייעה בהתנדבות לעמותת תנו לחיות לחיות.

 

 

במשך שנים רבות נמנעה בן נון מכניסה אל המערכת הפוליטית, וזאת לאחר אפיזודה קצרה שבה היא שובצה ברשימתו של בוריס לזרב שהתמודד בעבר למועצת העיר. היא הוצבה במקום השני אך פרשה לפני הבחירות בשל אי הסכמות.

בן נון: "קליש רותם הוכיחה את עצמה כמי שמוכנה לעשות צעדים לא פופוליסטיים, בלי להבטיח הבטחות שווא ותוך אמירת האמת מההתחלה בנושא החזירים. אני מעריכה את היושר שלה ואת השקיפות שבה היא נוהגת. אחרי שלא תמכתי בה בבחירות הקודמות, מבחינתי היא הרוויחה את האמון שלי. אני נכנסת לסיפור הזה לא כדי להרוויח מהתמיכה שלי אליה – אני לא בן אדם פוליטי, אף פעם לא הייתי – אני פשוט חושבת שמה שמונח כרגע על כף המאזניים הוא חשוב מדי מכדי שאשב על הגדר בצומת הזו. גם בכל הקשור לאיכות סביבה אני בטוחה שאין אופציה טובה יותר ממנה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. א.א.חיפה

    אוי ואבוי כל מי שמנסה להצטרף רק כדי לחזק את קליש. ממש מרגיז כי הכל יעשו מפלגת מר"צ . היא הגיעה דרכם. העיקר שקליש תמשיך כי אין זה מעניין אותם כל מה שעברנו ונםגענו בגללה. תושבי חיפה עברו ימים קשים ועד היום.
    מתחילה כראש העיר,היה צריך להעיף אותה איזה נזק נוראי גרמה לעיר הזאת העיר שהיתה תמיד מצטיינת כעיר הכי אחראית ושקולה. כי כל מי שנבחר דאג לציבור שלו לעיר לתושביה וכך גם נראה בשטח. רק מאז היבחרה אותי הרגיז מדוע אנחנו הציבור לא יכולנו להעיף אותה והיא נשארה כראש עיר הכי גרועה ורק נזק כח מעשיה רק לתת שמות לרחובות לכל סלבס שאין להם מכל קשר לעיר . כל ראשי עיריות שהיו רק הפריחו את כל השטחים השוממים. העיר ממש פריה ואנחנו תושביה נהננו. אני בחרתי בקליש כי האמנתי בסיפורים שהיא ממש משהו תטפל מה בשחיתות של העיר. בנתיים רק הרבה כי פיטרה המון עובדים וצןנוצר מצב שמחחרות שהיה להם תקנים . היא לא התייחסה וצימצמה ונוצר עול וקודי למשל בחוסר עובדים סוציאליים ורבים בכלל עומס עבודה שהכל נפל עליהם עובדים התפטרו את עבודתם כי יהדו שעות רבות עם משכורת קטנה יצמצמו בהכל . התוצאה נראה בשטח אין עובדים סוציאליים אנשים הומלסים התרבו כי עובדים לא הגיעו לשטח ורק גופות של אנשים בודדים התגלו. לעיריית חיפה ביקשו לעבוד שם כי היתה אוירה טובה בין העובדים הוועד דאג לכל העובדים . וגם בעובדים נתנו תמורה . רק בגלל בחישה בתוך הועד וליכלכו בסיפורים קיבלנו עובדי עירית חיפה שמרגישים עמוסים בעבודה ואין תמורה וא ין הערכה כי קליש לא העריכה אותם ולא קיבלו שיתוף פעולה ממנה . אני מכירה את העיריה ואת עובדיה. אנשים טובים והעיר היתה חשובה להם. כי יונה יהב קבע העובדים שיבחרו רק מתושבי חיפה כי כל אחד תושב חיפה רק חשב את אותה של עירו.

  2. יוחאי פ.

    מצטרפת לספינה טובעת.
    תתמוך בלהמשיך ולזרוק כספי ציבור על כל מיני פעולות שלא עוזרות לטפל בבעיה.

  3. סמדר

    אני לא מבינה..אין לקליש אנשי שטח? סקרים? משהו?? חבל לה על הזמן ועל הכסף..היא נכשלה בענק

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוהבת חזירים אחת הרבה את העיר. תארו לעצמכם מה תעשה שתיים כאלה? מי שתומך בה כנראה עם נשמה של שאהיד!

  5. רותי

    סמדר יש לה בוטים שמגיבים פה בשבילה. (שום איתי ושום שירן אנושיים לא היו מגיבים כך)
    מי שעיניו בראשו לא יצביע לה יותר. הוכיחה שאין לה כישורים ולא יכולות מתאימות לתפקיד.
    חבל על השנים ועל הנזק שיצרה.
    מספיק היה לראות איך נכנסה לתפקיד וההתבטאויות האומללות כדי להבין שהיא לא ראויה מתחילת הדרך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר