אברהם שטרן והרב אורי אוזן (צילומים: בועז כהן)
אברהם שטרן והרב אורי אוזן (צילומים: בועז כהן)

ש"ס ואגודת ישראל יפתחו במגעים לרוץ ברשימה משותפת

מפלגת ש"ס אישרה לסיעה החיפאית לפתוח במגעים עם אגודת ישראל במטרה לרוץ ברשימה משותפת בבחירות המקומיות. בימים הקרובים תקים ש"ס צוות משא ומתן לקראת הדיונים. יו"ר סיעת ש"ס הרב אוזן: "אני לא מגיב אם מתנהלים מגעים או לא. נעשה הכל כדי להגדיל את כוחה של היהדות בחיפה"

פורסם בתאריך: 7.8.23 07:57

במפלגת ש"ס נתנו אור ירוק לסיעה החיפאית לפתוח במגעים עם אגודת ישראל במטרה לרוץ ברשימה משותפת בבחירות המוניציפליות. בימים הקרובים תקים ש"ס צוות משא ומתן לקראת הדיונים עם אגודת ישראל.

בבחירות 2013 רצו שלוש הסיעות החרדיות – ש"ס, אגודת ישראל ודגל התורה – ברשימה מאוחדת אחת תחת השם שס"ג, והיא זכתה בארבעה מנדטים. בבחירות 2018 התמודדה כל אחת מהסיעות באופן עצמאי, כאשר דגל לתושב (דגל התורה) זכתה בשני מנדטים וש"ס ואגודת ישראל במנדט אחד כל אחת. הציפייה בש"ס היא שחיבור עם אגודת ישראל יגדיל את כוחן של שתי הסיעות לשלושה מנדטים, הן בשל הגידול הטבעי במגזר החרדי והן בשל מעבר של תושבים חרדים לחיפה. מטרה נוספת היא להעביר קולות מדגל לתושב של מיכי אלפר.

 

 

אגודת ישראל חידשה את פניה, כאשר בפברואר נבחר אברהם שטרן (31), סמנכ"ל עמותת החינוך של קהילת סערט-ויז'ניץ ומנהל סניף אגודת ישראל בחיפה, להוביל את הרשימה במקומו של אריה בליטנטל, שיעזוב את המועצה בתום הקדנציה הנוכחית. את ש"ס ימשיך להוביל הרב אורי אוזן, שזוכה להערכה רבה במפלגה לנוכח פעולותיו למען המגזר הדתי-ספרדי, ובהן הקמת המחלקה למורשת המזרח בעיריית חיפה ומאבקים עם ראש העיר עינת קליש רותם בשל טענות לקיפוח למרות שהוא חלק מהקואליציה שלה.

אוזן: "אני לא מגיב אם מתנהלים מגעים או לא. נעשה הכל כדי להגדיל את כוחה של היהדות בעיר. אני מקווה שדברים יתנהלו על הצד הטוב ביותר עבור כל התושבים".

בליטנטל: "לא שמעתי על זה. אבדוק את הנושא לעומק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר