יונה יהב (צילום: אלעד מלכה)
יונה יהב (צילום: אלעד מלכה)

החיזור אחרי הקול הערבי: יהב פתח בקמפיין למגזר

את פתיחת הקמפיין שלו למגזר הערבי מקדיש יונה יהב לשתי סוגיות - הביטחון האישי והחינוך. בין ההבטחות בסרטונים: הפסקת מרוצי המכוניות, הוספת עשרות רכבי פיקוח ופקחים, חיזוק התאורה והמצלמות לפיקוח ולאכיפה, החזרת סיורי הביטחון העירוניים, בניית בתי ספר והרחבה של בתי ספר קיימים

פורסם בתאריך: 14.8.23 12:34

יונה יהב פתח בקמפיין בחירות שמופנה לציבור הערבי בחיפה. הקמפיין כולל פרסום סרטונים בשפה הערבית תחת הסיסמה "יונה יהב, ראש עיר אמיתי".

בסרטונים מוצג יהב כמי שישים דגש על החינוך ומיגור האלימות בחברה הערבית. בסרטון המוקדש לאלימות מבטיח יהב את הפסקת מרוצי המכוניות מיד: "זה לא חלום, זו משימה מהמשימות החשובות הראשונות של יהב כראש העיר, הוספת עשרות רכבים ועשרות פקחים לעיריית חיפה, חיזוק התאורה והמצלמות לפיקוח ואכיפה, החזרת סיורי הביטחון העירוניים – זהו חלק מהמצע שלנו להשבת הביטחון".

 

 

בנושא החינוך מבטיח יהב "הקמת בתי ספר, הרחבת בתי הספר העירוניים הקיימים, תמיכה בפוטנציאל של הצעירים ובפעילויות ספורט, וחיזוק התרבות הערבית בעיר".

בסרטונים אומר יהב כי "חיפה תמיד היתה אות ומופת לחיים משותפים בין יהודים לערבים. לאורך השנים נשמרה האחווה בכל תחומי החיים. בשנים האחרונות היו ניסיונות של גורמים מחוץ לעיר לטלטל את המציאות הזאת. לא אסכים לכך, עם שובי לתפקידי כראש העיר בכוונתי לפעול לחיזוק ולהידוק המסורת הנפלאה שיצרנו בחיפה, ולהבטיח שיהודים וערבים יחיו ביחד ברעות ובשלווה, ישתפו פעולה וישמרו על התרבות ועל המסורת החיפאיות, וכן על המסורת ועל התרבות של כל הדתות בחיפה – איש באמונתו יחיה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. נמאס ממי שהרס 15 שנה והבריח עשרות אלךי צעירים

    הנציג של המזהמים.. 81 זה 14 שנה אחרי גיל הפרישה לפנסיאדוני יכול להיות מקסימום יו"ר בית גיל זהב..
    נא להפסיק לטרלל הרסת מספיק יונה ארנונה

  2. תושב חיפה

    יהב הוא האחרון שבתור תושב אצביע עבורו
    לדעתי הוא היה ראש העיר הכי כושל שהיה אי פעם בחיפה,קליש אישה ישרה שעושה ופחות מדברת ובטוח שרוב תושבי חיפה רואים ויודעים את האמת,יהב יכול לחשוב ויש לו אשליות אס ביום הבחירות יגלה את האמת

  3. רק לא שוב

    כל המועמדים בחיפה גורמים לי בחילה וצרבת קשה.
    אבל בטח לא חוזרים אחורה למי שנכשל כבר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר