פיני וגמן (צילום: שלמה שוהם)
פיני וגמן (צילום: שלמה שוהם)

הגמלאים דורשים הנחה משמעותית בפסטיבל הסרטים

כרטיס רגיל לסרט בפסטיבל הסרטים עולה 48 שקל, ולאזרחים ותיקים המחיר הוא 42 שקל. פיני וגמן, שמתמודד על מקום במועצת העיר בשדולת הגמלאים: "זהו עלבון לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים. הם זכאים לקבל התייחסות הולמת באירועי התרבות שעיריית חיפה מקיימת וליהנות מהנחה המקובלת בכל העולם בשיעור של 50 אחוז"

פורסם בתאריך: 19.9.23 13:11

שדולת הגמלאים פנתה לראש העיר עינת קליש רותם, למנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי, ליו"ר דירקטוריון אתו"ס יעקב פינגולד ולהנהלת פסטיבל הסרטים הבינלאומי בדרישה למתן הנחה משמעותית לאזרחים ותיקים ברכישת כרטיסים לפסטיבל. לפי אתר הפסטיבל, מחיר כרטיס רגיל הוא 48 שקל, בעוד שמחיר כרטיס לאזרחים ותיקים (וגם לחיילים, לסטודנטים, לנכים ולמנויי הסינמטק) הוא 42 שקל.

בשדולת הגמלאים טוענים כי הם הופתעו לגלות שהתאגיד העירוני אתו"ס, אשר מפיק את הפסטיבל, מציע לאזרחים ותיקים הנחה זעומה של שישה שקלים בלבד. לדבריהם, הגיעו אליהם תלונות רבות מגמלאים שהביעו חשש כי לא יוכלו לרכוש כרטיסים לפסטיבל בעקבות כך, וזוהי הסיבה לפנייתם.

פנחס וגמן, שמוצב במקום השני ברשימת השדולה למועצת העיר, כתב בפנייה כי אזרחי העיר הוותיקים הם צרכני תרבות לאורך השנה כולה וכי מגיע להם, בוודאי באירוע עירוני מסובסד, ליהנות מהנחה של 50 אחוז ממחיר הכרטיס: "אין ספק שבימי חג מגיע להם יחס הוגן בהרבה. להשוואה, מחיר כרטיס בקולנוע המסחרי עומד על 29 שקל, והאזרחים הוותיקים מקבלים הנחה של עשרות אחוזים. הפסטיבל הוא אירוע עירוני מסובסד, ולכן על אחת כמה וכמה ראויה הנחה זו להינתן. אנו בטוחים כי נמצא אוזן קשבת בהנהלת אתו"ס וכי תצא הודעה מסודרת ופומבית לקהל כולו".

 

 

וגמן אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "זהו לעג לרש ועלבון לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים שתרמו כל חייהם לעיר, והם זכאים לקבל התייחסות הולמת באירועי התרבות שעיריית חיפה מקיימת וליהנות מהנחה המקובלת בכל העולם לאזרחים ותיקים בשיעור של 50 אחוז. לכן שדולת הגמלאים דורשת מהנהלת הפסטיבל ומראש העיר להעניק את ההנחה הנדרשת באופן מיידי".

מפסטיבל הסרטים נמסר: "הפנייה תיבדק, וייעשה כל מאמץ אפשרי כדי להמשיך לאפשר הנחה ראויה".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. בעל דירה וגר בשכונה

    זו התחלה טובה, מר וגמן, בלעשות שריר עבור הגימלאים, אבל מה עם להוציא מהנפטלין את תכנית האב להקמת מערך דרגנועים (מדרגות נעות) בחיפה? זה יהיה שינוי משמעותי לגמלאי הדר ואחרים. גם על בריכת שחייה לרווחת הגימלאים בהדר הייתי מאתגרת אותך לדבר… ואז אצביע לרשימת הגימלאים.

  2. פיני אולי די לחוצפה?!

    למה מגיעות הנחות לפנסיונרים מליונרים עם פנסיה תקציבית
    שהיא פי 2-3 מגובה שכר ממוצע במשק?!
    אתם מחליפים רכב כל כמה שנים, טסים לטיול מאורגן בעשרות אלפי שקלים. שדולת הגמלאים?!
    משפחות צעירות שמתקשות לגמור חודש תחת יוקר המחייה צריכות לקבל הנחה בפסטיבלים ומוסדות תרבות. גמלאים צריכים לשלם מחיר מלא ולקבל הנחה רק אם רשומים בשירותי הרווחה בעיר – אז שיכנסו בחצי מחיר.
    חצופים כאלה!!!
    אתם מתפארים בטיבי שאתם שילמתם בוינה 800 שקל לראות קונצרט קלאסי ופה דורשים הנחה על כרטיס ב-50 שקל אין גבול לחוצפה שלכם

  3. הוא מרויח בפנסיה פי 3 מעובד עירייה פשוט, למה שהעובדים הפשוטים לא יקבלו הנחות?

    כמה מרויח הפנסיונר של עיריית חיפה פיני וגמן?
    20 אלף שקל בחודש? למה את זה לא שואלים אותו לפני שהוא דורש הנחות לא על בסיס מצב כלכלי אלא באופן גורף,

  4. די פיני די, אתם לא שודדים מספיק את קופת העיר?

    הוא וחבריו משויצים אחד לשני איך טיילו בעולם בטיולים של עשרות אלפי שקלים ובחיפה דורשים הנחות וחניה חינם לרכב החדש המפואר שלהם

  5. נמאס ולא נשתוק יותר

    הם חיים בסרט שחיפה שייכת להם והארנונה שלנו צריכה לממן אותם

  6. אני

    מסתבר שיש פה לא מעט טיפשים שלא מבינים את המטריה ! וגמן בתור פנסיונר יכול לקבל הזמנת חינם והוא רוצה לדאוג לפנסיונרים .לא כל פנסיונר הוא עם פנסיה תקציבית כמו חלק מהאבות של הכותבים הטיפשים .אז אם משעמם לכם חפשו עיסוק אחר !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר