צבי ברבי (צילום: צור ברבי)
צבי ברבי (צילום: צור ברבי)

ברבי הקים רשימה שתרוץ למועצת העיר

מצע הרשימה שהקים היו"ר לשעבר של ועד נוה שאנן כוללת נושאים כמו שיפור החינוך ומניעת עזיבה של צעירים את חיפה. ברבי: "כל אחד יכול לדבר, אבל לי יש קבלות. תראה לי חבר מועצה שעשה רבע ממה שעשיתי"

פורסם בתאריך: 28.11.17 13:03

צבי ברבי, פעיל חברתי משכונת נוה שאנן שכיהן כיו"ר ועד השכונה במשך כשנתיים, עומד בראש רשימה חדשה למועצת העיר חיפה הנושאת את השם אכפת לי מאזרחי חיפה. המצע של הרשימה מורכב משמונה נושאים עיקריים: שיפור החינוך, ביטחון תעסוקתי, עידוד עסקים קטנים, הגברת הביטחון האישי של התושבים, שיפור התשתיות בשכונות, דאגה לרווחת האזרח, טיפול רציני בהגירת הצעירים מחיפה וסיוע לאוכלוסייה הוותיקה בעיר.

ברבי, המכהן כיום כיו"ר ועד ההורים בבית הספר עירוני ג', פועל בהתנדבות למען הציבור במשך יותר מעשור. בעת ששימש כיו"ר ועד רובע נוה שאנן הוא הביא לפתיחת סניף של שירותי בריאות כללית בימים שישי ושבת, לפתיחת מוקד שירותי דת בשכונה הכולל הנפקת תעודות נישואים, לסיוע למשפחות שכולות ולניצולי שואה, לפתיחת בתי מרקחת ברובע עד השעה 21:00 ולהסכם עם סינמה קפה עממי בשכונה למכירת כרטיסי קולנוע לתושבים בחמישה שקלים בלבד.

 

 

לדבריו של ברבי, הוא פנה לחבריו בחיפה וביחד הם החליטו על התארגנות למען תושבי העיר: "אנחנו רוצים לדאוג לכל אזרחי העיר כמו שדאגנו לתושבי הרובע".

מהי הייחודיות של הרשימה בראשותך?

"אני לא סתם מדבר על תוכניות בעלמא. יש לי קבלות על עשייה. לדבר כל אחד יכול".

איך אתה רואה את תפקיד חבר המועצה ועד כמה הוא יכול להשפיע?

"הוא יכול להשפיע המון אבל זה עניין של רצון. אם אתה מפשיל שרוולים ועובד אז יש תוצאות. אם אתה מכהן על תקן של נוצה אז אתה מתעופף בכיוון האוויר שאותו נושף ראש העיר. יש הרבה מאוד גופים ציבוריים וממשלתיים שחבר מועצה יכול לעבוד מולם, למשל אגד וגופי רפואה ותעסוקה. יש דברים שאפשר וצריך ליזום. היום אף אחד לא מבקש דבר כי אין לאף אחד רצון. יש בעיר שכונות שאין בהם שירותים מינימליים לאזרח. ברמת ספיר אין סניף דואר ואין סניף קופת חולים ואין אפילו בית כנסת. 10,000 איש גרים שם בלי שירותים בסיסיים. בגלל הדברים הללו קראנו לרשימה אכפת לי מאזרחי חיפה. תראה לי חבר מועצה אחד שעשה רבע מהדברים שאני עשיתי. אני מתכוון להביא סטנדרטים אחרים של עבודה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דני דין הרואה ואינו נראה אך מאוד רוצה להשמיע. האם אתה מכיר בשינויים שעשה במו משבותיו וידיו צביקה ברבי? גם חולדאי או ברקת התחילו ממשהו. לא הוגן מצידך להגיב …..אפילו אם זה רק משעמום ולבטל מעשיו החיובייים של איש שרוצה ועושה לטובת הקהילה. כדאי לחשוב לפחות פעמיים לפני שכותבים תגובה. גם אני קראתי בשנית תגובתי זו. כי כוונתי אינה לפגוע בך.

  2. הרואה ואינו נראה

    אני מכיר. גרתי במשך שנים בשכונה ויש דברים שהגוורדיה הישנה עשתה עם הרבה פחות דיבורים מאדון ברבי והרבה יותר מעשים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר