מיכי אלפר. "אני עומד בחוד החנית של המאבק להחלפתו של יונה יהב" (צילום: אורלי זיילר)
מיכי אלפר. "אני עומד בחוד החנית של המאבק להחלפתו של יונה יהב" (צילום: אורלי זיילר)

"אני נפגש עם כל מי שיכול להחליף את יהב"

חבר מועצת העיר מיכי אלפר מסיעת שס"ג נפגש עם ד"ר עינת קליש רותם ועם דוד עציוני כדי לרחרח את השטח לקראת היום שלאחר הבחירות. אלפר טוען שהציבור החרדי הפך נרדף תחת שלטונו של יהב, ובסביבתו של ראש העיר טוענים שאלפר כלל לא מייצג את המגזר החרדי

פורסם בתאריך: 31.1.18 14:44

היחסים בין חבר מועצת העיר מיכי אלפר מסיעת שס"ג (שמאגדת בתוכה את כל המפלגות החרדיות) לראש העיר יונה יהב מתערערים, ומתברר שאלפר לא מגביל עצמו לדיבורים בלבד אלא עובר גם למעשים, כלומר לפגישות עם מתמודדים שמתנגדים ליהב. בשבוע שעבר הוא נפגש עם ד"ר עינת קליש רותם והשבוע עם דוד עציוני כדי לרחרח את השטח לקראת היום שלאחר הבחירות. אלפר טוען שהציבור החרדי הפך לנרדף תחת שלטונו של יהב, אך בסביבתו של ראש העיר טוענים שאלפר כלל לא מייצג את המגזר החרדי בעיר, וכראיה לכך הם מציגים תמונה שבה האדמו"ר מוויז'ניץ הרב יעקב הגר מעניק ליהב תעודת הוקרה על פעילותו.

אלפר, מדיבורים למעשים?

"אני נפגש עם כל מי שיכול להחליף את יהב".

ואתה כבר יודע במי תתמוך?

"לא. נחליט במועד קרוב לבחירות. אנחנו מעודדים את כל מי שמתמודד מול יהב כי אנחנו רוצים לדעת איך תיראה התמונה בסוף התהליך. אם אני נפגש עם מישהו ושומע ממנו שבסופו של דבר הוא יילך עם יהב אז אני מעדיף מישהו אחר. אנחנו רוצים להחליף את יהב בכל מחיר. הוא עושה המון טעויות. לא היתה לו שום סיבה לריב איתי ועם אוכלוסייה שמונה 13 אחוז מקהל המצביעים. לכן אני עומד בחוד החנית של המאבק להחלפתו של יהב. אני חושב שזו טובת העיר. מי שחובר אליו – טובת העיר לא עומדת לנגד עיניו אלא שיקולים אישיים. אנחנו נתמוך במי שיש לו את הסיכויים הכי גדולים להחליף את יהב ונהיה שם עם עשרת המנדטים שלנו כדי שהציבור החרדי יפסיק להיות נרדף תחת שלטון של מישהו שלא רואה בנו אנשים שווי זכויות".

 

 

 

נחשון צוק, ראש הקמפיין של קליש רותם, אתם בעניין של החרדים?

"כולם יודעים מי תהיה ראש העיר הבא".

עציוני, ואתה?

"נפגשתי עם אלפר שאותו אני מוקיר ומעריך. כמו כן אני מקיים מפגשים עם כל שאר הסיעות ועם כל תושב שחפץ בכך".

ומלשכתו של יהב נמסר: "חוצפתו של האיש שמתיימר להציג מצג שקר כאילו הוא מייצג את הציבור החרדי ובפועל עסוק בכעסים על כך שהוא לא מונה לסגן ראש העיר בשכר היא מגוחכת. ראש העיר ימשיך לפעול למען כלל הציבור בחיפה תוך התעלמות מאינטרסים של מי שמתיימר לייצג מגזר שלם אך בקושי מייצג את עצמו. אלפר מוזמן לפנות למשל לאדמו"ר מוויז'ניץ שהעניק השבוע תעודת הוקרה לראש העיר על פעילותו למען הקהילה. אין לנו אלא לגחך לאור הניסיון של אלפר לשים עצמו מעל האדמו"ר".

 

יונה יהב והאדמו"ר מוויז'ניץ הרב יעקב הגר. "אין לנו אלא לגחך לאור הניסיון של מיכי אלפר לשים עצמו מעל האדמו"ר" (צילום: לשכת ראש העיר חיפה)

יונה יהב והאדמו"ר מוויז'ניץ הרב יעקב הגר. "אין לנו אלא לגחך לאור הניסיון של מיכי אלפר לשים עצמו מעל האדמו"ר" (צילום: לשכת ראש העיר חיפה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ולול

    כל חרדי יודע שהאדמור פוחד פחד מוות מיהב ומהאיומים שלו. 15 שנה הוא מושך לו 8 כיתות וכבר מתחיל לבנות לו אם הוא לא היה נותן לו תעודת הוקרה הוא היה יכול לשכוח מהכיתות.
    אף חרדי לא יצביע ליהב.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יונה יהב רומס ברגל גסה לא רק את החרדים הליטאים,כל הציונות הדתית בחיפה לא מקבלת כלום .בית כנסת המרכזי בנוה שאנן משודרג בעלויות של מיליוני שקלים ללא כל סיוע מהעיריה -בושה!!!

  3. א

    כול ילד שעולה לכיתה ב רוצה להחליף את כבוד ראש העיר יונה יהב מה קרה מה שיגעון העמוק של הילדים לרוץ ריצת מרתון .אתם יודעים מה כן עשה דוגמאות בבקשה 1) מנהרות הכרמל 2) סדר את כול פרק הכט 3) כול המת"א 38 וכול הפינוי בינוי שיש בכול העיר כולל ק.חיים בנוסף כול השתח בלב המפרץ המטרונית להפסיק לזבל את המח עדיף.

  4. מנואל

    שמעתי ילד שיושב ומשחק ושר שיר שחיבר למנגינה שהכיר
    על יונה יהב הזקן והטיפש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר