יואב רמתי. "עד היום התייחסו אל הציבור שלנו כאל ציבור שקוף"
יואב רמתי. "עד היום התייחסו אל הציבור שלנו כאל ציבור שקוף"

מועמד חדש לראשות הבית היהודי: יואב רמתי

פז גליקמן לא לבד: רמתי, שהיה בעבר יו"ר הסניף החיפאי של המפלגה, מעוניין לחזור לפוליטיקה המקומית: "עד היום התייחסו לציבור שלנו כאל ציבור שקוף, ואנחנו ציבור שתורם למדינה"

פורסם בתאריך: 4.2.18 11:34

בקרוב אמור אבי קפלן, יו"ר הסניף החיפאי של מפלגת הבית היהודי, לכנס ישיבה שבה יוצגו מועמדי הרשימה למועצת העיר שיצהירו על מועמדותם מראש טרם כינוסה. בשבוע שעבר, בעת ביקורו של שר החינוך נפתלי בנט בחיפה, הוא אמנם שוחח עם קפלן אבל הסוגיות המוניציפליות לא נדונו ביניהם. בינתיים, לשיפוד נודע על שם חדש, נוסף על פז גליקמן, שרואה בעצמו מועמד לעמוד בראש הסיעה. זהו יואב רמתי, שהיה יו"ר הסניף החיפאי לפני קפלן, ושבבעלותו חברת הנדסת החשמל ספיר שהיתה יועצת הבית של חברת יפה נוף וכעת משמשת יועצת למשרד התחבורה ולגופים נוספים.

קפלן, הרשמה מראש?

"אני הולך לזמן ישיבה חגיגית עם מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך, ושם נודיע מי הם המתמודדים. נכנס את מועצת הסניף, וכל מי שיודיע לי מראש שהוא רוצה להתמודד יציג את מועמדותו. בהמשך נקיים כמובן בחירות בין חברי הסניף".

על מה שוחחת עם בנט?

"הוא נכח בטקס הענקת פרס שר החינוך למתנדבים על שם אלעד ריבן. לא דיברנו על הבחירות המקומיות אלא על נושאים ארציים. הוא משאיר לי את כל סוגיית הנושאים המקומיים".

 

אבי קפלן והשר נפתלי בנט. "הוא משאיר לי את כל סוגיית הנושאים המקומיים"

אבי קפלן והשר נפתלי בנט. "הוא משאיר לי את כל סוגיית הנושאים המקומיים"

 

 

רמתי, מדוע החלטת לחזור לחיים הפוליטיים?

"הסיבה היא פשוטה. כציבור דתי לאומי וכציבור כללי בחיפה אנחנו מרגישים – וכשאני אומר אנחנו אני מתכוון לקבוצה של אנשים מכמה שכונות שתומכים בי – שהעיר מידרדרת הן מבחינת הפיתוח שלה הן מבחינת השירות שהיא נותנת לתושבים, ולכן אנחנו רוצים לשנות כיוון. עד היום התייחסו אל הציבור שלנו כאל ציבור שקוף, ואנחנו ציבור שתורם למדינה".

אם תעמוד בראש הרשימה תצליח להגדיל את מספר המנדטים שלה?

"אני בוודאי רואה את עצמי כמוביל את הרשימה. יש לנו 9,000 בוחרים במישור הארצי, ולדעתי אף יותר. אני רוצה לפתוח את הבית היהודי גם לתחומים אחרים ומצפה שגם חבר'ה חילונים יצביעו עבורי כי אני בא עם אג'נדות שהן לאו דווקא דתיות. יש לי אג'נדות בנושאי איכות הסביבה, פיתוח העיר ותחבורה שהן כלל עירוניות, ואני מאמין שרוב הציבור יזדהה איתן. לכן אנחנו מצפים שגם חילונים יצביעו עבורנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אמן תיכשל ותיעלם מהנוף הציבורי – חתיכת כלב שבא להרוס את הדו קיום הכי מוצלח בארץ!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר