שמשון עידו ויצחק בלס. "הוא מנהיג אמיתי" (צילום: ויטלי חייקין)
שמשון עידו ויצחק בלס. "הוא מנהיג אמיתי" (צילום: ויטלי חייקין)

עידו מקבל רוח גבית מההסתדרות

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות מרחב חיפה יצחק בלס הודיע על תמיכתו בחבר מועצת העיר שמשון עידו שמתמודד על ראשות רשימת הליכוד למועצה

פורסם בתאריך: 21.3.18 10:30

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות מרחב חיפה יצחק בלס, שהוא גם חבר מרכז הליכוד, הודיע על תמיכתו ותמיכתם של אנשי קבוצתו בחבר מועצת העיר שמשון עידו שמתמודד על ראשות רשימת הליכוד למועצה. הבחירות הפנימיות בסניף הליכוד בחיפה אמורות להתקיים לאחר חג הפסח.

בלס, למה אתה תומך דווקא בעידו?

"עידו הוא מנהיג אמיתי ומוותיקי הליכוד בסניף חיפה. הוא אדם ראוי שהוכיח את עצמו ואת נאמנותו לליכוד בכלל ולחבריו לסניף הליכוד בפרט. עידו הצליח לאחד סביבו את רוב בכירי הליכוד בסניף, ובתקופת כהונתו הפכנו לסניף שני בגודלו בארץ במספר המתפקדים. הוא פועל רבות למען תושבי חיפה ודלתו תמיד פתוחה. בזכות התערבותו ושיחותיו עם שרי הממשלה התקדמו פרויקטים ממשלתיים רבים בעיר".

 

 

עידו, קיבלת גב מבלס.

"תמיכתו של בלס היא הישג גדול והיא מצטרפת לתמיכתם של בכירים נוספים בסניף במועמדותי לראשות הרשימה. בימים אלה מבצעת תנועת הליכוד סקרים ברשויות המקומיות בארץ כדי לבחון את האפשרות שנציגי התנועה יתמודדו בבחירות לראשי הרשויות. אני מחכה לתוצאות כדי להחליט אם להציג את מועמדתי לראשות העיר. אף פעם לא פסלתי את האפשרות הזו להתמודד".

לדבריו של עידו, סניף הליכוד מונה כיום 5,000 חברים רשומים שקיבלו אישור על תקינות הרשמתם ועוד רבים ממתינים לאישור: "כפי שהבטחתי בעת שנכנסתי למועצת העיר, סניף הליכוד בחיפה הכפיל את כוחו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר