יואב רמתי. "אנחנו רואים שליחות בשירות של כלל הציבור, גם הדתי וגם החילוני"
יואב רמתי. "אנחנו רואים שליחות בשירות של כלל הציבור, גם הדתי וגם החילוני"

רמתי גבר על גליקמן: יעמוד בראש רשימת הבית היהודי

בבחירות שנערכו בסיעת הבית היהודי בחיפה קיבל יואב רמתי 87 קולות בעוד שבפז גליקמן תמכו 81 חברים. רמתי: "אני קורא לכלל הציבור להתאחד סביב הרשימה שלנו"

פורסם בתאריך: 22.3.18 08:58

אתמול (רביעי) בערב נערכו הבחירות בסיעת הבית היהודי בחיפה, שבקדנציה האחרונה הובלה על ידי שי בלומנטל. לאחר ספירת הקולות התברר שיואב רמתי, שרק לפני חודש וחצי הכריז על מועמדותו, גבר על עו"ד פז גליקמן ויעמוד בראש רשימת הבית היהודי למועצת העיר. רמתי קיבל 87 קולות, ואילו גליקמן הסתפק ב-81 קולות. לתפקיד יו"ר הסניף נבחר היו"ר המכהן אבי קפלן.

הבוקר שלח קפלן לאנשי הסניף מסר של תודה: "אני מודה לקב"ה ולכל התומכים בי שזכיתי ברוב גדול כיו"ר סניף חיפה של הבית היהודי. אני שואף לאחד כוחות ולהוביל ביחד את הבית היהודי בחיפה להצלחה. אני בטוח שנכניס מספר רב של נציגים למועצת העיר. אין ספק שעל ידי חיזוק הסניף ותמיכת כל החברים נעמוד במשימות הקשות שלפנינו ונגדיל את מספר התומכים בבית היהודי בחיפה. תודה לכל החיזוקים שקיבלתי. בעז"ה נעשה ונצליח!".

 

 

רמתי, ובמקום הראשון?

"אנחנו שמחים על הזכייה. אנחנו רואים שליחות בשירות של כלל הציבור, גם הדתי וגם החילוני. יש לנו הרבה נושאים שמשותפים לכלל הציבור ושבהם אנחנו רוצים לעסוק, ובהזדמנות זו אני קורא לכלל הציבור להתאחד סביב הרשימה שלנו כי אנחנו באמת באים מתוך שליחות אמיתית ולא מראייה צרה. הרשימה שלנו עדיין פתוחה, ונשקול לשלב בה נציגים מכל האוכלוסייה".

קפלן, גם גליקמן מוזמן? 

"אנחנו נעשה ונצליח ונאחד כוחות. התמיכה בבית היהודי תהיה גדולה ואני קורא לגליקמן להצטרף לרמתי במטרה להוביל את הסיעה להצלחה כבירה במועצת העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה יופי,
    כוחות נקיים וחדשים במחוזותינו.
    אני מכיר את יואב עוד מזה שעזר לנו בבית הספר הפתוח.
    כל הכבוד יואב

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שמח שעזבתי את חיפה…
    רמתי כלומניק!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר